Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Ben jij een “Music is life"- type? Dan hebben we goed nieuws voor je! Alle klanten van Vodafone die nog niet eerder gebruik hebben gemaakt van deze actie krijgen nu 3 maanden gratis Apple Music. Behoor jij tot de gelukkigen? Dan ontvang je van ons een e-mail om Apple Music te activeren.
Dus, kort samengevat:
Gebruik maken van 3 maanden gratis Apple Music? Dat doe je zo:
Zodra we de 3 maanden Apple Music promotie voor je hebben klaarstaan ontvang je van ons een e-mail met een link naar Vodafone Entertainment:
1. Klik op de link en log in met je mobiele telefoonnummer. Of gebruik de My Vodafone App.
2. Selecteer het Apple Music aanbod, accepteer de voorwaarden en klik op 'Activeer Apple Music'.
3. Zodra het activeren is gelukt, ontvang je een bevestiging-sms met een link om de Apple Music app te openen en je Apple ID te koppelen. Hierna kun je direct van Apple Music genieten.
Na 3 maanden...
Wil je na de actieperiode gebruik blijven maken van Apple Music? Dan hoef je verder niets te doen. Apple Music blijft actief en je betaalt maandelijks €9,99 via je Vodafone rekening. Het abonnement blijft maandelijks opzegbaar via de Vodafone Entertainment pagina.
Let op: beëindig je de actie zelf binnen de actietermijn? Dan stopt Apple Music op het einde van de volledige actieperiode.
Hoe zeg ik zelf op?
Apple Music zeg je op via de Vodafone Entertainment pagina. Klik hier op “Jouw actieve abonnementen”, vervolgens selecteer je de dienst die je wilt opzeggen (in dit geval Apple Music). Daarna verschijnt onderaan de pagina een button met “Apple Music opzeggen”.
Is er nog iets onduidelijk? Stuur ons een reactie onder dit topic of open je eigen topic.
Veel plezier!
Bijgevoegd: Algemene Voorwaarden Apple Music
Graag wil ik weten wanneer ik mijn sms krijg voor 6 maanden gratis Apple Music. Ik heb red essentialistische abonnement afgesloten.
Hey @Marielle3011 . Welkom hier!
In het topic waar je nu op reageert staan 3 stappen. Stap 1 is “
Heb je dit al gedaan? 🙂
Hoi,
since vandaag nieuwe actie voor applemusic 6maanden geactiveerd. Dit is allemaal gelukt. Ik ziet ook op de Vodafone Entertainment pagina dat het tot 30 december geldig is. Maar zodra ik de laatste link in me smsbox open hij music op iPhone maar geeft hij aan: Er is een fout opgetreden. Als zelfde doe op mijn mac open hij wel music maar gebeurd er niks. Enig idee wat er mis gaat of wat ik verkeerd doe?
Hoi @ArnoW
Staat Apple Music op je toestel?
Als je de link aanklikt die in de laatste sms staat, dan zou die gewoon moeten opstarten. Had je wel wifi aanstaan en/of data open voor deze dienst?
Kan je een foto sturen van wat je te zien krijgt in je scherm.
Bedankt voor je reactie,
Ja ik heb Apple Music op mijn toestel en had zowel op wifi als op 4G geprobeerd. Maar als ik op de link klikt maakt hij in Apple Music geen verbinding. Zie Foto hier onder
Maar ik heb de oplossing ontdekt. Wat wel bij mij werkt.
Ik heb My Vodafone app geopend en daar op tabblad Producten. Volgens op Entertainment geklikt. Hier uit opent hij Vodafone Entertainment pagina klik op jouw actieve abonnement en dan op het abonnement van toepassing en dan vervolgens op de button Listen on Apple Music waar hij je naar een autorisatie pagina link om een handshake met je AppleID te maken.
Deze stappen had ik eerder al gedaan met de sms link en ook in my.vodafone.nl maar geen resultaat
Kan ik deze sms spam ook uitzetten? Ik ben absoluut NIET geïnteresseerd in Apple, ik gebruik met veel plezier Spotify en het is dan ook elke keer zeer storend om dit soort promotie-sms te ontvangen.
dschotman wrote:
Kan ik deze sms spam ook uitzetten? Ik ben absoluut NIET geïnteresseerd in Apple, ik gebruik met veel plezier Spotify en het is dan ook elke keer zeer storend om dit soort promotie-sms te ontvangen.
Krijg je van Vodafone een spam sms met vragen of je Apple Music wil? Gek, ken dit sms’je niet, misschien wil je deze hier plaatsen? Dan kan ook iemand van Vodafone kijken of die ook van hun afkomstig is.
Daarnaast kan je bij je instellingen op je My Vodafone opgeven of Vodafone je berichten mag versturen en hoe. Zal even kijken of ik de directe link voor je heb en dan kan je deze uitzetten…. moment. Ja, ik heb de link, bekijk deze is: https://www.vodafone.nl/my/service/privacy-instellingen
Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Goedemorgen.
Op 16 juli jl. heb ik na de sms van Vodafone over deze aanbieding apple music geprobeerd te activeren. Helaas niet gelukt. Alle stappen die me zijn aangedragen doorlopen zonder resultaat. Na contact met Vodafone en met Apple kon helaas geen van beide partijen vertellen wat het probleem was. Vodafone heeft vervolgens een onderzoek ingesteld wat 10 werkdagen zou duren. Inmiddels ben ik een maand verder en er is nog geen enkele update. Als ik ernaar vraag is dat ook wat wordt aangegeven. Het kan toch niet zo gecompliceerd zijn dat er een maand voor nodig is om uit te zoeken waarom Vodafone niet aan Apple music gekoppeld kan worden? Iemand ervaring met dit issue en tips om dit op te lossen?
Pheurinck wrote:
Goedemorgen.
Op 16 juli jl. heb ik na de sms van Vodafone over deze aanbieding apple music geprobeerd te activeren. Helaas niet gelukt. Alle stappen die me zijn aangedragen doorlopen zonder resultaat. Na contact met Vodafone en met Apple kon helaas geen van beide partijen vertellen wat het probleem was. Vodafone heeft vervolgens een onderzoek ingesteld wat 10 werkdagen zou duren. Inmiddels ben ik een maand verder en er is nog geen enkele update. Als ik ernaar vraag is dat ook wat wordt aangegeven. Het kan toch niet zo gecompliceerd zijn dat er een maand voor nodig is om uit te zoeken waarom Vodafone niet aan Apple music gekoppeld kan worden? Iemand ervaring met dit issue en tips om dit op te lossen?
Hoi @Pheurinck ,
Ik neem aan dat je niet eerder gebruik hebt gemaakt van een proefperiode? Anders gaat het echt niet werken.
Hoi @SamsungExpert
Ik heb niet eerder gebruik van een proefperiode van Apple Music gemaakt. Momenteel heb ik de indruk dat er van onderzoek onderzoek bij Vodafone weinig sprake is, vandaar dat ik het forum maar weer benader.
Beste @Pheurinck
Als Vodafone aangeeft hier een onderzoek in te stellen, dan mag je daar wel van uit gaan. In je My Vodafone app kan je terug vinden als er antwoord is op een open case.
Als je de link aanklikt en bij entertainment van Vodafone aangeeft dat je gratis gebruik wil maken, heb je dan wel Payinfo uit? (Dus heb je ooit bij www.payinfo.nl een blokkade opgeheven? Je kan dit op die site ook controleren). Als je een blokkade hebt dan moet je deze laten deblokkeren bij Vodafone, via de klantenservice. En als dit niet het geval is, doe je dan wel alles via 4G ipv WiFi. Ik had dit ook en bleek toen dat ik me wilde aanmelden via WiFi en iemand bij de klantenservice was zo slim mij te melden dat ik wel via 4G de aanmelding moest doen. Je zou dat ook eens kunnen proberen.
Gaat het nu helemaal mis, geef dan je gegevens op bij je profielinstellingen en dan kan iemand van Vodafone je helpen. Die zijn vanaf morgen weer online en dan komen ze je bericht tegen en kunnen ze gelijk even met je mee kijken, als je maar de gegevens hebt ingevuld.
Het komt zeker wel goed, daar mag je van uit gaan. Zolang je maar niet zelf al eens een gratis Apple Music hebt gehad ?
Hey @Pheurinck . Als je zo lang niets hoort, kan ik me voorstellen dat je er weinig vertrouwen in hebt.
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de case die aangemaakt is, nog altijd open staat. Het duurt langer dan verwacht, maar het staat dus nog wel open, dus er wordt nog aan gewerkt!
Misschien heel gek maar het lukt mij niet om het geactiveerd te krijgen. Zodra ik mijn Apple ID invoer krijg ik de melding dat mijn Apple ID reeds gekoppeld is aan een ander (niet bestaand) abonnement. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Het zou zonde zijn als ik mijn 6 maanden gratis muziek niet kan gebruiken.
Eric
Hi @EricNL
Dat is bijzonder, vooral als het gaat om een niet bestaand abonnement. Heb je toevallig ook contact gehad met Apple hierover? Mogelijk dat zij je meer kunnen vertellen over het mysterieuze abonnement wat gekoppeld is aan je Apple ID?
Apple is blijkbaar zeer moeilijk bereikbaar. Ik heb deze vraag al ruim 2 weken geleden gesteld. Vandaar dat ik het maar via het Vodafone forum probeer.
Hi @EricW
Toevallig al eens Apple Music gehad?
Al eens gratis 1 of 3 maanden getest?
Ja, lang geleden. Maar dat mag toch niets uitmaken voor de Vodafone aanbieding?
EricW wrote:
Ja, lang geleden. Maar dat mag toch niets uitmaken voor de Vodafone aanbieding?
Dat maakt wel degelijk uit want deze gratis 6 maanden gaan uit via Apple en niet via Vodafone. Vodafone geeft het wel weg, maar via Apple. En Apple zegt, als je al een keer gratis hebt geprobeerd, dan krijg je deze niet nog eens. Ook al is dat nog zo lang geleden.
Bij deze kan ik je zeggen, stop maar met verder zoeken, je hebt er geen recht meer op en krijg je het ook niet meer. Hoe vervelend het ook is, maar het is niet anders.
Dit staat overigens ook geschreven bij veelgestelde vragen:
Ik heb al eerder een Apple Music proefperiode gehad. Kan ik meedoen aan deze promotie? Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen. Wil je weer gebruik gaan maken van Apple Music? Dan kun je wel een Apple Music-abonnement activeren via Vodafone. Je gaat dan direct €9,99 per maand betalen, eenvoudig via je Vodafone-rekening.
Dan maar verder met Spotify
Bye Apple music!
Kan het Apple muziek abonnement 3 maanden gratis niet opzeggen. Er staat dat ik geen actieve abonnementen heb. Wat ik wel daarom gedaan heb bij Apple staat dat abonnement ook daar heb ik het gestopt. Tot 19 September loopt het abonnement. Waarom is het zo moeilijk omdat te beëindigen.
Hi @zonneschijn
Ik zou niet weten waarom het zo moeilijk is om te beëindigen. Sterker nog, ik heb het zelf ook gehad en stop gezet en ik had nergens problemen mee. Het zal daarom niet altijd mis gaan, ga ik vanuit. Zelf heb ik via 4G alles gestopt en niet via Wifi, daar zit soms ook nog wel eens een verschil ik (omdat je dan via het Vodafone netwerk bezig bent).
Normaal zou je je Apple Music abonnement via Vodafone moeten kunnen aan- en uitzetten op Vodafone-offers. En dan mijn advies, gebruik 4G internet van Vodafone als je dat doet. Als je via Apple hebt gedaan en die zegt dat het abonnement stopt, dan moet dat ook goed gaan. Kijk nog wel even na die datum of het ook echt goed is gestopt.
Hi Energieboy,
Gebruik alleen 4 G desondanks kon ik het niet via die site opzeggen. Via mijn iPadPro heb ik het abonnement bij Apple beëindigd. Om problemen te voorkomen heb ik telefonisch contact met Vodafone net gehad. Bedankt voor jouw duidelijk uitleg, je bent weer snel zoals gewoonlijk. Dat is echt top👍
Ik weet niet zeker of er reacties volgen op dit topic, maar ik probeer het toch. Als ik poog om Apple Music te koppelen aan mijn apple ID krijg ik telkens de melding: "No Subscription Through mobile network provider". Maar er staat duidelijk in mijn Entertainment portal "Je hebt een actief Apple Music-abonnement."
Heb van alles geprobeerd, tervergeefs.
Hi @Rachdeg,
Als ik een kijkje achter de schermen neem, dan zie ik niet dat Apple Music via jouw Vodafone factuur wordt afgeschreven. Dat zou de melding: 'No subscription through mobile network provider' kunnen verklaren. Aan de andere kant; het kan ook logisch zijn dat dit nog niet op je factuur staat, als je nog in de promotieperiode van 3 maanden zit.
In dit topic wordt het volgende aangegeven:
Zodra we de 3 maanden Apple Music promotie voor je hebben klaarstaan ontvang je van ons een e-mail met een link naar Vodafone Entertainment:
1. Klik op de link en log in met je mobiele telefoonnummer. Of gebruik de My Vodafone App.
2. Selecteer het Apple Music aanbod, accepteer de voorwaarden en klik op 'Activeer Apple Music'.
3. Zodra het activeren is gelukt, ontvang je een bevestiging-sms met een link om de Apple Music app te openen en je Apple ID te koppelen. Hierna kun je direct van Apple Music genieten.
Heb je deze SMS wel ontvangen? Of kan het zijn dat je toch elders Apple Music hebt afgesloten? Ik zal @Energieboy ook vragen om even mee te kijken, want wat betreft Apple is dit een alleskenner, haha! 🙂
Hoi @Rachdeg
Cecilia heeft me genoemd, daarom zie ik je bericht hier nu ook.
Heb je wel je mobiel via 4G/5G laten lopen, niet via WiFi, want dan werkt het aanvragen niet! Het kan zijn dat je daarom deze vreemde melding krijgt en misschien ook wel daarom die vervolg regel. Dus ik zou het nog eens proberen door zo ie zo via je mobiele data online te gaan op het entertainment portaal van Vodafone. Daarnaast moet je ook via www.payinfo.nl zorgen dat je wel betalingen accepteert via Vodafone. Als je daar ooit een afmelding hebt geplaatst dan kan je namelijk niet betalen via Vodafone en zal het ook niet mogelijk zijn om Apple Music gratis aan te vragen.
Dan kom ik gelijk bij mijn volgende waarschuwing: Na 3 maanden moet je wel ZELF OPZEGGEN!
Doe je dit niet dan zit je er aan vast en moet je betalen, per maand. Uiteraard kan je er na een maand wel weer van af, maar niet dat je straks opeens terug komt met de melding dat je al maanden hebt moeten betalen en je dit niet wist 😉😎. Das even mijn tip van de dag!
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...