Swird

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inzicht in het verbruik

In “mijn Vodafone” kan ik niet zien wat ik verbruikt heb per onderdeel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je ons een bericht sturen met een screenshot van de foutmelding (via Facebook of Twitter) dan kan ik het vanuit daar meteen voor je aankaarten bij onze technische dienst.
Via hier heb ik namelijk geen toegang tot de systemen, wegens privacy redenen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Swird

Welkom op de Community!
Je geeft aan dat je geen inzicht hebt in het verbruik in My Vodafone.
Kun je voor mij eens naar het kopje tegoed gaan (via de app). Onderaan kun je klikken op verbruik inzien/ analyseer verbruik.
Kun je mij laten weten of dit werkt?
Swird
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi. Dat gaat niet. Er staat dan “oeps, er us iets stuk gegaan. We fixen het zsm.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je het via de website wel inzien?
Swird
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen informatie beschikbaar krijg ik te zien
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je ons een bericht sturen met een screenshot van de foutmelding (via Facebook of Twitter) dan kan ik het vanuit daar meteen voor je aankaarten bij onze technische dienst.
Via hier heb ik namelijk geen toegang tot de systemen, wegens privacy redenen.
Swird
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je wilt mag je dit via Facebook of Twitter sturen, zodat we het via daar meteen een onderzoek kunnen aanmaken voor je.
Via hier heb ik geen mogelijkheid om het door te zetten voor je.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je mijn collega's een bericht gestuurd Swird en hebben zij het kunnen aanmelden bij de technische dienst?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic