makkuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox, zichtbaarheid voor aan en uitzetten

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen het SO bel+sms+web-2 100 abbonement, dit is met 200 mb. Maar sommige maanden gebruik ik tot 500 mb. Via de chat was mij verteld dat ik voor 2,50 euro een blox voor 300 mb extra kan krijgen. Maar als ik op internet inlog op my vodafone staat deze blox er niet bij(via chrome noch internet explorer). Antwoord klantenservice: bel voor het aan en uit zetten maar de klantenservice. Dit lijkt mij niet de beste oplossing, ik heb nog 5 dagen opzeg termijn, iemand een oplossing?

Vr. gr. Mark
3 Reacties 3
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Voor wat ik even vluchtig zag op de internetsite kun je deze blox niet tussentijds aanvragen of aanpassen. Deze geldt dus alleen tijdens aangaan van het contract... iets wat ik tenminste opmaak uit de tarievenoverzicht behorende bij jou prijsplan.

Quote:
Extra 300 MB data
Verhoog je data-tegoed van 200 MB naar 500 MB voor € 2,50 per maand
(Alleen beschikbaar op het BSW 100 prijsplan). Deze blox kan niet
tussentijds worden stop gezet en geldt gedurende de gehele looptijd van het
abonnement
€ 2,50 per maand



Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @GerritS1976,

Bedankt voor je antwoord. Even een kleine aanvulling: je kunt deze BloX tussentijds niet stop laten zetten, het aanvragen zou echter wel mogelijk moeten zijn. Waarom dit bij @makkuh niet lukt kan ik niet aangeven. Ik raad aan om opnieuw contact hierover op te nemen met de klantenservice.
jurgenkok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone,

Vorige week heb ik de 300MB Extra bloxx aangezet, omdat ik over mijn datalimiet heen was.
Als ik via de MyVodafone-App mijn tegoed bekijk, blijkt dat ik geen 300MB extra, maar slechts 110MB extra heb. Mijn vragen zijn:

Klopt het dat ik deze bloxx niet tussentijds kan stopzetten?
Hoe kan het dat ik slechts 110MB extra heb, in plaats van 300MB extra?

Groeten, Jurgen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic