Dennisk1976

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opvragen oude contracten

Vanwege de uitspraak van de hoge raad (ik ben wel vaker wat traag) wil ik graag beschikken over mijn oude contracten. Aangezien ik geen klant meer ben kan ik niet telefonisch in contact komen.

weet iemand hoe ik dit dan wel kan opvragen?


13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt hiervoor bellen met 0800-0094, mijn collega's kunnen het voor je aanvragen bij de desbetreffende afdeling Dennisk1976
Dennisk1976
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor je reactie. Dat gaat helaas niet aangezien ik daar een Vodafone telefoonnummer moet opgeven voor ik een keuze menu krijg. Deze heb ik helaas niet meer.

Vandaar mijn oproep hier
Anonymous
Niet van toepassing
In dat geval raad ik je aan om een twitter of Facebook bericht te posten. Zorg er wel voor dat je de gegevens bij de hand hebt zoals een mobiel nummer, klantnummer (te vinden op een oude factuur of bij je bankafschrift) Dennisk1976
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Dennisk1976,

Heb je al contact gehad met de klantenservice?
Dennisk1976
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee, omdat dit blijkbaar via Facebook of Twitter moet.. maar ga dit zeker nog doen.
Wel moet ik bekennen dat ik het bijzonder vind dat het niet opgevraagd kan worden via dit medium.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Dennisk1976!

Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is. Echter, kunnen we vanuit het forum niet jouw klantgegevens opvragen in de systemen. Dan wordt het dus ook lastig om concreet een antwoord te geven. Als je ons een berichtje stuurt via FB of Twitter pakken we je vraag graag op!
Dennisk1976
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook dat gebeurd niet, want moet naar de winkel om mij te identificeren voor het krijgen van mijn klantnummer. Volgens mij kan dat sneller en beter maar ook gemakkelijker.
Anonymous
Niet van toepassing
Het klantnummer vind je terug op een factuur, in my vodafone website of app en bij een afschrift van Vodafone Dennisk1976
Dennisk1976
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En dat is nu juist de reden waarom ik hier dingen vraag. Ik ben geen klant meer.
Anonymous
Niet van toepassing
Snap ik maar zoals ik al aangaf kunnen wij niet in dr systemen en zal dit via een ander kanaal moeten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic