Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
xirtam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren mijn abonnement verlengt bij vodafone. Dit heb ik telefonisch gedaan en kreeg te horen dat de levertijd 5-10 dagen zou zijn. Nou belde ik vandaag nog even om te vragen hoe ik mijn status van mijn order precies kon volgen en werd mij verteld dat het nog 3 week zou duren in eens.
 
Dus voor de gene die hem ook onlangs besteld hebben; nog 3 weken wachten!..
jammer dat het allemaal zo lang moet duren.
japiejow

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou mijn iphone 4s 64gb is vanmiddag geleverd! heb een kleine 4 weken gewacht! na de orderbevestiging duurde het bij mij nog 3 dagen! allemaal succes met wachten...
CVM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eerlijk is eerlijk.... een dag later is hij er ineens 🙂 het wachten meer dan waard. Maar wel tegen de oude prijs 😞 dat doet dan toch wel weer een beetje pijn. 
IPhoneMike

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een update,
Het bellen met de klamtenservice heeft dus geen enkele zin. De info die je krijgt is zelden juist, en men kan bij vodafone zelf ook al niet zien dat een toestel uitgeleverd wordt en doet continu toezeggingen die men niet nakomt.
 
Na op 13 december een orderbevestiging gekregen te hebben voor het verkeerde toestel (een 64 GB white) en op 14 december meteen smorgens om 8 uur gebeld te hebben (mailbox klantenservice was namelijk vol, dus mailen lukte niet) om te voorkomen dat er een wit in plaats van een zwart toestel geleverd wordt, was de reactie van de klantenservice verrassend positief, men was blij dat ik meedacht en op die mannier extra onkosten i.v.m. een verkeerde levering kon voorkomen. Het zou in het systeem aangepast worden en er zou zodra er voorraad was een zwarte uitgeleverd worden.
 
Vrijdagavond bij thuiskomst een niet thuis briefje in de bus, voor een pakketje van vodafone?????? huhhhh hij was toch niet op voorraad? (de zwarte wel te verstaan), gebeld met transporteur, komt maandag opnieuw tussen 8 en 18:00 uur, dus dan maar een hele dag vrij nemen. Gelukkig net voor 12 uur is hij er, jippie..... maar helaas, je raad het al, een witte @%$###@* **bleep**, ik was er al bang voor, de wet van murphy. Als het eenmaal fout gaat blijft het fout gaan. Men was toch blij dat ik belde, en op die manier meehielp onnodige onkosten te voorkomen???? Maar snap het al het aangetekend retour sturen gaat voor mijn rekening het kost hun dus niets. Hoop trouwens wel dat ze mij dat vergoeden. Voor de zekerheid de pakbon nagekeken en wat zie ik staan, het is werkelijk niet te geloven, de verzenddatum volgens de pakbon 15 december, dus een dag nadat ik gebeld heb dat het, het verkeerde toestel was ?????? Werkelijk ik snap het niet meer. Duidelijk de garantie gekregen "meneer maakt u zich gen zorgen, ik pas het in het systeem aan en u krijgt een zwarte geleverd, u heeft gellijk, in het systeem staat ook dat u een zwarte besteld heeft maar op de orderbevestiging staat een witte, wij gaan dat corrigeren".....
 
Ik ga vandaag maar naar het postkantoor, wat geld spenderen en werktijd (een uur vrij nemen) aan een zending die ik niet besteld heb. Het wotrdt een dure telefoon voor mij, het heeft me namelijk ook al een vrije dag gekost. Dacht trouwens in deze rubriek al meerdere keren gelezen te hebben dat je van te voren bericht zou krijgen of dat ze contact met je opnemen wanneer het toestel geleverd zou worden, nou bij mij helaas niet dus.
 
Ben bang dat mijn toestel wel ergens in de loop van volgend jaar een keer geleverd wordt, als het mee zit mischien net voordat een nieuw model geintroduceerd wordt.
Men geeft nu in ieder geval een antwoord dat men het zelf op dit moment ook niet wanneer mijn toestel weer bij hun op voorrad komt en dus geleverd zou kunnen worden. Kijk dat is tenminste een eerlijk antwoord, het is dan wel niet hetgeen je graag hoort, maar daar wek je in elk geval geen verkeerde verwachtingen mee.  
We wachten maar weer af. 
blgzr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi iedereen!

Wat vervelend dat sommige langer dan 5 week wachten. Ik wacht sinds 30 december en ik bel ongeveer elke dag om te vragen of ze al geleverd zijn, maar nee. Wat jammer dat Apple ook niet doorgeeft wanneer ze bij Vodafone willen leveren. Ik kan echt niet wachtne en heb ookal gelijk een case gekocht, alleen de iPhone 16 gb wit ontbreekt nog. Mijn betaling is wel verwerkt en ik heb ookal een mailtje met ''uw order is verwerkt'' en een referentie nummre gekregen maar bij order status staat er dat mijn bestelling nog verwerkt wordt??
 
Ik denk dat ik nog wel 2-3 week moet wachten als het zo doorgaat...

groet,
 
Belguzar
Felicia

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En Vodafone blijft maar beloven.. 28-12 een Zwarte Iphone 16 GB besteld en het zou 5-10 werkdagen duren nou ging ik al uit van 10 werkdagen maar heb hem tot op heden nog steeds niet duss dan maar weer even bellen. Krijg je weer iemand aan de lijn die bloed chagerijnig is, pfff altijd hetzelfde gezeur. Als je ee afspraak maakt moet je het ook gewoon nakomen en als je weet dat het niet gaat lukken maak dan geen afspraak. Als het langer dan 21 dagen duurt krijg je een vergoeding! nou geef mij maar gewoon die telefoon en snel ook.
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 29-12 een witte 4S 16GB besteld. Maandag 9 januari vertelde ze me dat de telefoon binnen is maar het gratis Alesi hoesje nog niet en zou daarom nog niet versturen (alles of niets). Volgende week zou wellicht de bezorging plaats kunnen vinden.
Vandaag te horen gekregen (11 januari) dat de telefoon nog niet binnen is en nu een smsdienst gekregen voor updates over wanneer de telefoon binnen is. Over het hoesje niets te horen gekregen.
 
 
 
 
marcomeijering

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
02-01-2012 een witte Iphone 4S besteld en inderdaad, nog steeds niks binnen. Terwijl toen ik hem besteld heb stond er binnen 24 uur bezorgd. Telefoon al betaald maar nog steeds niks. Je wordt slecht op de hoogte gehouden en ik kan niet begrijpen dat ze weten dat deze telefoon erg populair is hier geen rekening mee hebben gehouden. Dit heeft allemaal als gevolg teleurgestelde klanten. Ik heb mijn huidige abonnement opgezegd en deze werkt nog 2 dagen. Ben nieuwe klant geworden bij Vodafone. Ik begin aardig te twijfelen of ik de goede keus gemaakt heb?
 
Het moest eigenlijk niet kunnen dat een bedrijf als Vodafone dit laat gebeuren. Het is schandalig dat er zo veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik.
Felicia

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Echt vervelend, wat bedoel je precies met smsdienst? Want misschien kan ik dit ook aanvragen?
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen idee eigenlijk. Ik zou via de sms op de hoogte worden gehouden wanneer ze het toestel kunnen leveren. Ik heb verder nog geen bevestigings-sms gehad...
Felicia

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb weer gebeld! Waar het op neer komt; apple houdt zich niet aan de leveringsafspraken waardoor er geen of weinig iphones worden geleverd. Het kan maximaal 4 weken duren. Dus wachten,wachten en wachten maar wel een duurder abbonement betalen. Belachelijk
blgzr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evelien en Felicia, ik heb net zoals jullie eind December besteld.. 30 December, maar ik heb nog helemaal geen bericht, sms of wat dan ook gehad :S( Ik kreeg vorige week vrijdag te horen dat er WAARSCHIJNLIJK morgne een levering plaatst vindt (maar dan zou ik toch allang bericht gehad moeten hebben??) en gisteren naar de Vodafone winkel geweest.. die zeiden dat er volgende week vrijdag een levering plaatst vindt... Ik weet nou niet wat ik moet geloven 😞 
Felicia

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed nieuws voor mij! Hij is vandaag verstuurd.
Werd ook wel tijd alleen vraag ik me nu af of het hoesje en de micro sim er wel bij zitten..
Ik zie t wel
blgzr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat leuk! Gefeliciteerd haha. Wat een bevalling is dat wachten op een iPhone toch ook T_T Ik heb hem 2 dagen na jou (de 30e) besteld.. denk je dat ik mijne morgen of overmorgen zal krijgen? 😄 haha Veel plezier nog!
Felicia

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop het voor je! Ik weet nog niet eens of alles erbij zit, want heb zo een micro sim nodig maar bij aantal staat er 0 .. en dat hoesje staat er helemaal niet bij dus jaa.. ik zie het wel en anders knip ik me simkaart wel haha! Nog even doorbijten hij komt er vast snel aan!
Rdv1210

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb die van mij vorige week besteld en heb net een mailtje gehad dat hij verstuurd is. Kan ik de iPhone morgen verwachten?
blgzr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk het wel. Meestal wordt het binnen 24 uur ontvangen. Ik heb de witte 16 gb besteld op 30 december en nog steeds geen bericht gehad 😞 vanochten nog gebeld en nog steeds was er niks op voorraad. Ik hoop zo dat ik morgen bericht krijg, omdat het morgen precies 2 week zal zijn.. Wat denken jullie? Ik hoop niet dat ik nog weeeeeken moet wachten..
Rdv1210

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de zwarte 16 gb besteld. Deze was begin deze week nog niet op voorraad. Omdat ik een smartphone nodig heb voor mijn werk kon ik wel de witte versie nemen want die was dinsdag wel op voorraad volgens de Klantenservice. Misschien nu niet meer.
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog geen bericht van een bezorging...Hoop dat ik morgen wel een telefoontje oid krijg!
blgzr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag is het precies mijn 2e week van het wachten en tot nu toe nog nooit een berichtje via sms email of telefoon gehad.. Ik hoop echt dat ik vandaag of morgen bericht krijg en zoniet, dan volgende week 😞 niet nog 2-3 weken.... pfff. Alvast veel plezier voor de mensen die het nu al geleverd krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic