Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@ Tetouani93, nee ik vergiste me in de data
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
In emmeloord genoeg s4....htc one....note 2 en iphone 5
bennielenny

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het Vodafone meisje in kampen zei dat de s4 overal uitverkocht was en de aankomende tijd ook niet op voorraad komt...
marije_zwijsen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@patrick35, hoop dat je een grapje maakt?? Dat de s4 er voldoende is.....gisteravond was het uitverkocht werd nog gezegd...

Is er morgen weer een nieuwe voorraad galaxy s4???
jscheltens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Emmeloord mannetje of 300 nu
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Goedemorgen allemaal!!

Ik hoor dat sommigen van jullie al sinds gisteravond in de rij staan. Wat een helden zijn jullie :D.

Hou de sfeer erin, maak nieuwe vrienden, doe samen een kaartspelletje. Laten we proberen om het vandaag gezellig te houden, ondanks het lange wachten. Als jullie leuke verhalen en foto's voor ons hebben zien we die hier natuurlijk ook graag!!!

Vanaf het Vodafone Forum houden we jullie zoveel mogelijk op de hoogte van de voorraden in de winkel. Zodra ik de eerste update ontvangen heb staat hij hier. Ik ga nu eerst even kijken welke vragen jullie al gesteld hebben en ze zoveel mogelijk proberen te beantwoorden.


joranaz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben jullie ook iPhone 5 64 gieg te koop in Kampen/Emmeloord?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Tetouani93 schreef:
Nogmaals de vraag: Wanneer is de eerst volgende? Behalve die in Kampen en Emmeloord t/m de 11de van mei..
Na de openingsactie die vandaag nog in Kampen en Emmeloord plaats vindt gaan we verder in Hardenberg en Winterswijk. Dit is dan van 23-25 mei.
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ondertussen bestelling geplaatst. Alles is zeer goed geregeld in Emmeloord. Nu eerst koffie en een broodje bij Bakker Bart
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik ga zelf ook het eerste bakkie van de dag maar eens halen. Wat gaat het worden voor broodje Patrick?

Hoe was de sfeer vannacht trouwens mensen? Ben ik de enige die het de perfecte gelegenheid voor een potje Weerwolven of iets dergelijks vind? 😉
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@BasT

Broodje filet american
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*update*


De rij in Kampen is zojuist gesloten. Het heeft dus geen zin meer om nog af te reizen naar Kampen.
Alle mensen in de rij hebben een nummer en worden vandaag natuurlijk gewoon geholpen.
@patrick: nice 🙂
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@marije_zwijsen

Ik maak absoluut geen grapje. Ik stond vanmorgen ook met mijn oren te klapperen toen ik hoorde dat de s4 ruim op voorraad was. 2 stuks heb ik vastgelegd
Bearke

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heeft het nog nut om naar Emmeloord te af te reizen ?

IvarKinneging

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoeveel mensen stonden er vannacht in emmeloord om 2 uur, ik wil graag namelijk aankomende nacht lekker vroeg aanwezig zijn! Iemand die er was?
asroo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Complimenten aan Emmeloord, super geregeld!
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@ivarkinneging,

De eerste was er om kwart over twaalf, rond 4 uur zaten ze op nummer 60. Ikzelf was er om half zes, en zat op 129
marije_zwijsen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Patrick35...Super balen, ik stond op het punt om naar Emmeloord te gaan, totdat ik las dat er geen voorraad Galaxy S4 zou zijn....Terwijl mij woensdag (met nr.190) nog werd verteld dat er nieuwe voorraad zou zijn vrijdag.

Toch vannacht maar proberen dan! Enig idee of er morgen nog steeds voorraad is? En zo ja, enkele toestellen of ruim voldoende?
Sagar94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welk nummer zijn ze nu in Emmeloord en Kampen..???
Gert72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
marije_zwijsen schreef:
@Patrick35...Super balen, ik stond op het punt om naar Emmeloord te gaan, totdat ik las dat er geen voorraad Galaxy S4 zou zijn....Terwijl mij woensdag (met nr.190) nog werd verteld dat er nieuwe voorraad zou zijn vrijdag.

Toch vannacht maar proberen dan! Enig idee of er morgen nog steeds voorraad is? En zo ja, enkele toestellen of ruim voldoende?
Voor mij hetzelfde... ik wil enkel de S4 dus jammer dat de voorraadinformatie van gisteren niet bleek te kloppen...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic