rick

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone4 8gb nieuw uit doos kapot

Op 5 maart j.l. een neiuw abonnement afgesloten bij vodafone heerlen. Toen ik de eerste keer belde kwam ik tot de ontdekking dat de microfoon niet goed werkte waardoor ik niet of nauwelijks te verstaan was. Dag erna terug naar vodafone. Daar werd mij verteld dat de telefoon opgesturrd moest worden voor reparatie. Dit zou een apple regel zijn. Ik vond dit vreemd. Telefoon werkte toch vanaf begin niet goed.
Heeft hier iemand ervaring mee. Hoelang kan het duren voordat ik mijn geheel nieuwe Iphone terug krijg???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dit is inderdaad vanuit Apple zo geregeld. Enkel wanneer de doos opengaat en de telefoon niet ingeschakeld kan worden, kan hij ter plekke in de winkel omgeruild worden.
In alle andere gevallen moet de winkel de iPhone opsturen ter reparatie.
 
Daat staat weer tegenover dat Apple het merk bij uitstek is dat de meeste "reparaties" uitvoert door een ander toestel retour te sturen, daar kunnen andere fabrikanten zoals bijvoorbeeld Samsung en Nokia weer wat van leren.
 
Kortom: ja het lastig, maar Apple zal het ongetwijfeld netjes oplossen voor je.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dit is inderdaad vanuit Apple zo geregeld. Enkel wanneer de doos opengaat en de telefoon niet ingeschakeld kan worden, kan hij ter plekke in de winkel omgeruild worden.
In alle andere gevallen moet de winkel de iPhone opsturen ter reparatie.
 
Daat staat weer tegenover dat Apple het merk bij uitstek is dat de meeste "reparaties" uitvoert door een ander toestel retour te sturen, daar kunnen andere fabrikanten zoals bijvoorbeeld Samsung en Nokia weer wat van leren.
 
Kortom: ja het lastig, maar Apple zal het ongetwijfeld netjes oplossen voor je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic