Nelrickson

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MB kosten na vodafone app werkzaamheden.

Hallo,

Zaterdag t/m maandag hebben jullie werkzaamheden aan jullie vodafone app gehad.
Maandag 23 november, keek ik op de vodafone app zag ik 17 euro buiten de bundel aan MB.
Ik heb contact met jullie opgenomen dat dit niet klopt en heel apart is aangezien ik nooit buiten mijn 4GB bundel ga inmiddels al bijna 2 jaar een abonnement bij jullie.

Netjes opgelost de 17 euro zou gecrediteerd worden en ik heb 1000MB tegemoetkoming erbij gekregen. (Prachtig geregeld)

Donderdag 26 open ik de vodafone app nogmaals, zie ik staan 20,20 euro buiten de Bundel, nogmaals contact met jullie opgenomen. Werd er gezegd dat jullie alleen maar 17 euro buiten de bundel zien en geen 20,20 Jullie wisten niet hoe dit mogelijk was en zouden het gaan uitzoeken en ik zou teruggebeld worden. (Niet gebeurd).

Vandaag 28 november is het inmiddels 22,20 euro geworden!!!!! Het blijft stijgen terwijl ik gewoon 1000MB tegemoetkoming heb gekregen waarvan ik nog 477 MB van over heb. Ik wil hier graag een heel heel erg duidelijke verklaring voor....... Kosten die blijven stijgen terwijl iemand nog MB heeft is heel apart.

22,20 - 17 euro wat gecrediteerd zou worden) = 5,20 euro!! wat nog overblijft dat eigenlijk ONNODIG is gestegen.
Graag deze 5,20 euro erbij crediteren + een DUIDELIJKE uitleg met hoe dit mogelijk is aangezien ik nog tegemoetkoming MB heb!.

Ik wil dit graag opgelost hebben voordat ik dinsdag 2 December mijn nieuwe Mb's krijg.

2 Reacties 2
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste

wat vervelend dat je deze problemen ondervind

helaas kunnen we je hier op het forum er niet mee helpen omdat we geen toegang hebben tot het systeem ivm privacy gevoelige gegevens

voor dit probleem zou je toch echt contact moeten opnemen met de klantenservice hun kunnen je hier mee verder helpen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Nelrickson zoals patjuhw al aangeeft kunnen we je hier via het forum niet mee helpen. Neem daarom even contact op met de klantenservice, dan helpen mijn collega's je daar graag mee. Dit topic wordt gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic