joaz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap provider simkaart niet meer herkend

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb al jaren een prepaid telefoon. Nu wilde ik overstappen naar abonnement diensten en heb ik rondgekeken en gezien dat een Simpel abonnement het makkelijkst is voor mij. Daar heb ik aangegeven dat ik dit abonnement wil en met nummerbehoud. Dit was allemaal goed en zouden zij voor mij regelen en ik zou over 10 dagen mijn nieuwe abonnement hebben. Vervolgens kreeg ik een simkaart toegestuurd. Toen heb ik hier ook een nieuwe telefoon bij gehaald. Nu heb ik dus de nieuwe simkaart van Simpel in de nieuwe telefoon gestoken en meteen doet mijn oude simkaart in mijn oude telefoon het niet meer. Maar ik kan ook nog niet bellen met mijn nieuwe simkaart.
Mijn vraag is dus, of dit normaal gedrag is en het zo volgens protocol gaat, of dat er hier iets mis is gegaan? Ik weet het niet, maar ik vind het wel vervelend dat ik nu ongeveer 10 dagen niet kan bellen en sms'en...

Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Alvast bedankt.

Joaz
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi joaz,

Wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd, zou jouw nummer gewoon nog actief moeten zijn tot de dag dat nummerbehoud plaatsvindt.
Je geeft aan dat je een abonnement hebt afgesloten bij Simpel. Je kunt je vraag het best even bij hun neerleggen, zodat zij kunnen checken hoe het zit met het nummerbehoud.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt joaz?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic