Johanna2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem geen internet probleem chat overvol , middenin gesprek (klacht)stopt chat

Alles is vernieuwd ????geen bereik Vodafone turkye chat middenin Klachtafhandeling gestop afgebroken. Overvolle chat tjjdens klacht/sinds dien Noppe chat 24 uur overbelast. Vreemd toch, alles was trouwens goed ingesteld voordat ik naar t buitenland ging door medewerker vd winkel van Vodafone & zelf m'n roaming aan en uitgedaan Noppe Vodafone


3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend dat je geen verbinding hebt. Het kan aan meerdere dingen liggen zoals: toestel, simkaart, netwerk.
Zorg er natuurlijk voor dat mobiele data en dataroaming aan staat.

Kun je eens in het toestel controleren welke apn je hebt. Dit moet live.vodafone.com of office.vodafone.nl (zakelijk)
Gebruikernsaam is vodafone, wachtwoord is vodafone.
Mocht dat niet werken raad ik je aan om handmatig een ander netwerk te selecteren. Het kan namelijk zijn dat er een storing is etc.

Kun je me laten weten of het gelukt is Johanna2?

Johanna2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alles was goed ingesteld ben nu weer in NL en heb het een paar dagen geprobeerd hy gaf wel Vodafone turkye maar hy deed niks ook niet met roaming aan en via WiFi kon je ook niet op de Vodafone chat, krijg denk ik wel de kosten voor aan en uit zetten en had er dus niks aan(heb alles via beperkte WiFi moeten doen &juist daarom had ik die Vodafone blox aan laten zetten, t lukte trouwen in Spanje wel hoor dus denk t probleem was is Vodafone turkye. Het zal mij benieuwen wat ik mag gaan betalen zonderdat ik er profijt van heb gehad
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic