Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Samsung Galaxy Note 7 (Update over levering Note 7)

http://voda.fo/ne/emtcy


UPDATE: Dinsdag 11 oktober 2016
Omdat de veiligheid van klanten absolute prioriteit heeft, heeft Samsung na nieuwe recente meldingen rondom de Galaxy Note 7 besloten de productie van het toestel permanent te stoppen.
Klanten die bij ons een Galaxy Note 7 hebben besteld zullen we op korte termijn een goed alternatief aanbieden.



Vandaag is het zover, de Samsung Galaxy Note 7 is zojuist aangekondigd! Hier lees je hoe je als een van de eersten in bezit kunt zijn van dit nieuwe pracht exemplaar.

De versie die Samsung vandaag heeft uitgebracht heeft de Edge vorm. Als Samsung kenner weet je natuurlijk direct wat ik bedoel, maar voor de mensen die er niet bekend mee zijn, het scherm loopt aan de zijkant door over de randen. Maximaal gebruik van je scherm dus 😉 Het toestel komt uit in het zwart, zilver en blauw en wij gaan ze alle drie aanbieden.

Pre-order
Vanaf 16 augustus kun je een pre-order plaatsen via onze webshop, de telefonische verkoop (0800-0560 gratis) of in één van onze winkels, zodat je bestelling al klaar staat. Uiteraard wordt het toestel dan zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd of ontvang je bericht van de winkel om het te komen ophalen. Vergeet dit dus niet in je agenda te zetten!

Levering
Vanaf 9 september worden de toestellen geleverd en vanaf dan gaat ook de officiële verkoop van start. Ook hiervoor kun je terecht in onze webshop, bij een van onze winkels of kun je bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560.

Welke specs heeft dit toestel?
Het toestel is 4G+ compatible en het scherm is 5,7 inch. Verder heeft het een geheugen van 64 GB + een MicroSD Slot.
Tevens is het stof- en waterdicht, wordt er gebruik gemaakt van een iris scanner en kun je draadloos opladen.


138 Reacties 138
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
slijkhuis, Steven- nog even geduld, zoals ik heb aangegeven heb ik het doorgegeven. We wachten nu dat het wordt aangepast op de website. Meer kan ik nu ook niet doen.
Staafmixer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De note 7 is nog nergens te vinden hier op de site...
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Staafmixer schreef:
De note 7 is nog nergens te vinden hier op de site...
http://www.pdashop.nl/product/729642/samsung-galaxy-note-7-blauw.html

Bestel je hem via Coolblue met Vodafone abbo... Moet vodafone maar sneller zijn 😉
Damion

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou een simple vraag?

Waarom is via coolblue veel goedkoper dan bij Vodafone zelf?
Bij Coolblue betaal ik maar 30 euro bij en in de winkel van Vodafone moet ik 110 euro bijbetalen terwijl het abonnement hetzelfde is van 12000 mb?

Zelfs bij de concurrentie zoals T-M is de mobiel in aanschaf goedkoper.

Wat klopt er dan niet bij Vodafone?

Het is toch een groot verschil als je bij Coolblue maar 30 bijbetaald en in de winkel van Vodafone 110 euro
Sylvia1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Belachelijk vanmorgen gebeld met vodafone al vele jaren klant
Voor een verlenging zelfde geld als ik nu heb maar bundel is minder moet ik 100 euro bij betalen voor de tel.
Bij vodafone rekenen ze 950. Euro voor de tel terwijl ze overal max 850 vragen hoe kan dit heb nog nooit bij betaald
Op deze manier ga ik wel naar een andere provider die hem wel gratis geeft
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi alle,

, vanaf vandaag is de Samsung Galaxy Note 7 te pré-orderen. Deze zal natuurlijk gewoon worden verkocht via de online webshop, telefonisch en de winkels. Voor nu is deze alleen via een pré-order te bemachtigen. Hopelijk staat de pagina later op de dag online op de website.

, goede vraag! Via andere partijen wordt het toestel door hunzelf verkocht (daardoor is het toestel niet Vodafone branded). In feite is het toestel van Coolblue en het abonnement van Vodafone (eigenlijk een soort van sim-only abonnement) en het toestel is los gekocht, zo kun je het deels inzien. Daardoor zie je soms verschillende prijzen ja.
radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Inmiddels geplaatst op de site.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
radjiman1, goed gespot. Het is vanaf gisteravond inderdaad ook via de site mogelijk.

Cc Staafmixer
Thrain83

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het ook mogenlijk om een niet branded toestel te krijgen bij Vodafone? in het verleden was Vodafone niet heel snel met het updaten van hun branded android toestellen. heeft toen een half jaar geduurd voor mijn tab 2 eindelijk die update kreeg.

Wil namelijk direct gebruik kunnen maken van Android 7.0 Nougat en niet eerst een half jaar wachten
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Beste ,

Nee, tenzij je een iPhone neemt. De rest van de toestellen zijn branded.

Op dit moment is Android Nougat versie al helemaal niet verkrijgbaar bij Samsung. Samsung zal de Galaxy Tab 2 ook niet verder updaten dan dat deze nu is (de tablet is inmiddels verouderd en de hardware ook). Wil je gaan voor de eerste en de beste updates (dan is Samsung niet de juiste fabrikant hiervoor), dan kun je het beste een Nexus device kiezen (Google zijn eigen serie).

Ook zijn er Vodafone branded updates geweest die eerder waren dan andere mobiele providers of zelfs unbranded smartphones.
Thrain83

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem dat ik mijn mijn tab 2 heb gehad was in eind 2013 begin 2014.
Daarnaast weet ik dat de Note 7 geleverd word met Marschmallow maar Nougat word verwach voor begin oktober voor Samsung,
Omdat ik in het verleden niet zoon positieve ervaringen heb gehad met de branded toestellen van vodafone wilde ik dit gewoon weten.

En als ik snelle updates had willen hebben dan zou ik geen Note 7 pre orderen, ik wil alleen geen half jaar wachten zoals ik in het verleden gebeurt is.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Het is natuurlijk niet een prettige wachttijd als het updaten lang duurt. Hopelijk is de vraag van je verduidelijkt qua branded en updates :). Mocht je nog andere vragen hebben stel deze gerust.

Fijn weekend!
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
SamsungExpert schreef:
Beste @Thrain83,

Nee, tenzij je een iPhone neemt. De rest van de toestellen zijn branded.

Op dit moment is Android Nougat versie al helemaal niet verkrijgbaar bij Samsung. Samsung zal de Galaxy Tab 2 ook niet verder updaten dan dat deze nu is (de tablet is inmiddels verouderd en de hardware ook). Wil je gaan voor de eerste en de beste updates (dan is Samsung niet de juiste fabrikant hiervoor), dan kun je het beste een Nexus device kiezen (Google zijn eigen serie).

Ook zijn er Vodafone branded updates geweest die eerder waren dan andere mobiele providers of zelfs unbranded smartphones.
VF Branded vs. Unbranded
Unbranded voordelen:
- Niet afhankelijk van VF voor updates (zeggen dat snel is en feitelijk zien zijn 2 dingen)
- Makkelijker te verkopen achteraf (feit)
- Makkelijker rooten & experimenteren (voor de die-hard geeks)
- Vaak goedkoper door groot aanbod

Branded voordelen:
- Sommige vodafone diensten (smart-pass bijvoorbeeld)

Ookal is dat een drama en zal maar 0,1% van de branded gebruikers het daadwerkelijk kunnen gebruiken.

Advies is om unbranded te nemen, ten alle tijden. VF als provider? prima, bestel hem bij coolblue of belsimpel of een andere retailer, en neem een abbo/verleninging erbij. Vaak nog goedkoper omdat hun reseller pricing van VF krijgen, dus nog een leuke deal kunnen leveren.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dus de Note 7 is zeker branded?

Dan ga ik nu nog annuleren... jammer. De aanbieding van Vodafone was voor mij de beste, dat wordt voor het eerst sinds 7 jaar overstappen.

Edit: na navraag via de chat, die de vraag doorspeelde aan de Smartphone Crew, kreeg ik als antwoord dat de eerste levering niet branded zou zijn.
2bodiesonesoul

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik mag 21 september verlengen met New phone every year.. ik heb een puntgave Galaxy s6 edge en was benieuwd hoeveel ik in de winkel moet (bij)betalen als ik dan de note 7 zou willen...
2bodiesonesoul

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
2bodiesonesoul , dat durt ik je niet met zekerheid te zeggen. Je kunt hier nagaan wat de inruilwaarde van je oude toestel zal zijn. Je kunt je toestel dan in de winkel inleveren bij het aanschaffen van je nieuwe toestel. De inruilwaarde kun je dan gebruiken als korting op het nieuwe toestel.
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 18 augustus heb ik het toestel gepreordered, echter naar aanleiding van de vele geruchten in de media betreffende de levertijd heb ik zitten kijken op de Vodafone websites in groot brittanie en duitsland en daarop zie ik dat de galaxy note 7 daar inclusief gratis Gear VR komt, gewoon bij Vodafone zelf via de website.
Enige kans dat deze aktie ook in Nederland ingezet word? Ik vond het toestel al erg duur maar omdat ik hem graag wou hebben heb ik hem toch maar gepreordered. Als ik nu zie dat onze oosterburen er via hetzelfde Vodafone er een gratis VR bij krijgen dan voel ik me toch wat bekocht als klant van Vodafone.
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou jongens & meisjes, het word even wachten... tot oktober. Wel een gratis 128 GB sd kaart erbij. maarja.

https://tweakers.net/nieuws/115255/samsung-bevestigt-terugroepactie-galaxy-note-7-vanwege-ontplofte-...
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Doe mij dan maar liever een gearVR. Die zie ik veel liever aangezien het toestel van zichzelf al vrij veel geheugen heeft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic