marco1360

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 nummers op 1 klantnummer

Ik heb een abonnement lopen bij Vodafone maar de einddatum van het contract loopt nog tot 14 oktober. Vandaar dat ik een (extra) abonnement heb afgesloten, vanzelfsprekend ook bij Vodafone, maar nu kan ik de online rekening niet vinden. Zodra ik inlog op het nieuwe abonnement en de online rekening wil bekijken, staat er: "Je bent onderdeel van een klantnummer met meerdere mobiele nummers. De online rekening is alleen zichtbaar voor de hoofdgebruiker van deze groep." Dit klinkt erg logisch!

Maar... Vervolgens ga ik naar de daadwerkelijke hoofdgebruiker van de groep, namelijk mijn andere nummer. En daar staat ook geen online rekening van het andere nummer. Ik heb het abonnement vorige maand afgesloten op 12 December, dus ik weet niet of hier nog verrandering in gaat komen. Maar ik was wel erg nieuwsgierig wanneer ik mijn rekening moet betalen. Tot zover heb ik dus nog niet één rekening betaald, van het nieuwe nummer.

Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk kan worden geholpen,
Vriendelijke groet,
Marco Schipper
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Marco, een begrijpelijke vraag, de rekening komt toch ooit 😉

Het hangt er een beetje vanaf wat voor contract je precies hebt. Meestal staan de kosten van meerdere nummers op één factuur (het factuur dat via het hoofdnummer te vinden is). Daar zouden ze dus eigenlijk op moeten staan. De kosten worden normaal gesproken ook als één som geïncasseerd. Gebeurt dat bij jou niet ook?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Marco, een begrijpelijke vraag, de rekening komt toch ooit 😉

Het hangt er een beetje vanaf wat voor contract je precies hebt. Meestal staan de kosten van meerdere nummers op één factuur (het factuur dat via het hoofdnummer te vinden is). Daar zouden ze dus eigenlijk op moeten staan. De kosten worden normaal gesproken ook als één som geïncasseerd. Gebeurt dat bij jou niet ook?
marco1360
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is het al goed gekomen, bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic