littleboy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht/geen bereik 4331TD

Goedendag, ik en mensen die hier in de buurt wonen (het is dus niet telefoonafhankelijk en deze mensen hebben ook Vodafone), ervaren sinds 2 weken een verminderd bereik. Voor de storing was er voldoende bereik en zelfs 3G binnenshuis mogelijk.
Nu is er bijna geen bereik binnenshuis, 3G kan je wel vergeten binnenshuis. Om fatsoenlijk te bellen zonder ruis of het volledig wegvallen van bereik moet je buiten staan.
Dit geld dus voor zowel het bellen als data.
Ook in het centrum van Middelburg is er een merkbare vermindering van het signaal, geldt dus ook voor heel postcode 4331 (binnenstad Middelburg).
 
Alvast bedankt.
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi littleboy,

Dat is echt vervelend zeg! Binnendekking kunnen we helaas niet garanderen, omdat de constructie van het huis grote invloed kan hebben op het signaal. Had je voorheen wel goed bereik in je huis? Het zou het beste zijn dat alle andere die er ook last van hebben dit in dit topic aangeven. Zo kunnen we jullie klachten bundelen. Wellicht kun je dit doorgeven aan de mensen waarvan je zegt dat ze dit ook ervaren?
littleboy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Annabelle,
 
Voorheen was het bereik wel goed, er zijn geen modificaties aan mijn huis/omringende huizen geweest die het signaal eventueel zouden kunnen beinvloeden. Het bereik buitenshuis is ook slechter dan voorheen.
Ik zal meerdere mensen inlichten.

groet
maanlight

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde. Ook binnenstad middelburg. Ik ben ook heel benieuwd wat er mis is. Want vind dit erg vervelend.

Groetjes Angeline
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Op welke postcode heb je hier last van? Dan kijk ik de dekking voor je na:). Heb je dit trouwens vooral binnen of buitenshuis?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic