Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Zelfde abo andere prijzen

Hoe is het mogelijk dat er verschillende prijzen zijn met het zelfde abonnement ?

Want de ene website bied een red super aan voor 48 euro en 99 bijbetalen de andere is 52 en 129 bij betalen en bij jullie is het 60 en 99 bij betalen.

Is dit echt per aanbieder echt zo verschillend
14 Reacties 14
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Marshall ,

Je hebt het over en Vodafone externe dealer? Er zit bijvoorbeeld qua service verschil erin.
Elke bied het anders aan maar wel zonder en branded toestel in het geval van hun is dat je het toestel zonder bijgeleverde software krijgt (unbranded). Daardoor kun je sommige services van Vodafone zelf niet gebruiken.
Marshall
topicstarter
Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Owh ja dat weet ik niet, maar ja bedoel externe dealers zo als gsmweb en zulke sites.

Merk namelijk groot verschil in abonnement kosten.

Maar wat is het grote verschil dan tussen un en een branded telefoon ? Want neem aan dat je alles kan gebruiken van je abonnement en dat er enige beperkingen zijn op diensten in je telefoon zo als sms diensten ?

Of zijn er verschillen wat er echt toe doet
taslim2015

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Enkel softwarematig. Je kan de software weer naar originele instellingen flashen. Minuten werk en geen problemen met je garantie.
Marshall
topicstarter
Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Ja maar dat is niet de vraag. Maar dank u wel voor deze uitleg.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Marshall

Wat is dan wel je vraag precies? Zover ik begreep was je vraag wat dan nou het verschil is tussen branded en unbranded toestellen. Daarop heeft @taslim2015 antwoord gegeven. 😄
Marshall
topicstarter
Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Dat was antwoord over het toestel. Maar je gaat mij niet vertellen dat een stukje software je 12 euro per maand kan schelen ?

Want hij legt uit over verschil van telefoons en de daar bijbehorende kosten.

Maar neem aan dat de abonnement kosten het zelfde blijft of zie ik dat verkeerd ?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Stel je voor dat je bij studentenmobiel je abonnement koopt en dat je zeg maar over 3 maanden problemen hebt met het toestel (de informatie die zij mij daarover gaven) is dat je eerst het toestel naar hun opstuurt en dan doen hun de verdere afhandeling, duurt wel wat langer...
Marshall
topicstarter
Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Ja dat duurt zeker langer, gelukkig heb je daar wetten voor om dat te verkorten. want ik ga echt niet zonder mobiel zitten. Zelfde als ik bij Vodafone zit, of leen toestel of een nieuwe. Maar laat de vraag maar over de abonnement kosten ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Marshall ,

Elk zijn soort reparatie heeft zijn eigen tijd. Lichte schade is natuurlijk eerder gerepareerd dan zware schade.
Als je en abonnement neemt met VTS krijg je en leentoestel (let op het toestel dat jij op dat moment hebt is misschien niet beschikbaar je krijgt dan en gelijkwaardig toestel voor tijdelijk gebruik).
Akhtar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Ik ben al jaren trouwe klant van Vodafone,
En heb laats een jaar abbo afgesloten met Vodafone. Dat was dus 2gig op 4G en vervolgens onbeperkt bellen + smsen voor maandelijks bedrag van 25 euro.

Ik wilde mijn abbo verlengen en hoopte op zelfde bedrag en of iets lager.

Nu blijkt dat ik als trouwe klant 30 euro per maand moet betalen voor exact dezelfde abbonoment.
Het is een echt onaangenaamd verassing.

En graag zou ik willen weten wat Vodafone hierop te zeggen heeft En hoe we dat gaan oplossen.

Mijn abbo loopt over 3 weken af.
Anonymous
Niet van toepassing
Waarschijnlijk heb je toen een korting gehad. Dit veranderd natuurlijk om de zoveel tijd en op dit moment is er een actie met extra data. Dit is gewoon marketing.
Daarbij komt ook nog eens koop je een telefoon erbij of niet. Zoja hoeveel betaal je in een keer etc.
Marshall
topicstarter
Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Kan je niet gewoon je abo niet laten lopen ? Of is de korting maar voor 1 jaar ? Of zolang je abo loopt ? Als je niks wilt veranderen kan je hem gewoon maandelijks door laten lopen.
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt inderdaad je abonnement stilzwijgend laten doorlopen waardoor deze iedere maand wordt verlengd.Betreft de kortingen durf ik het niet te zeggen of daarvoor hetzelfde geldt.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Marshall je kunt je abonnement gewoon door laten lopen nadat je contractperiode voorbij is. Je hebt dan een opzegtermijn van een maand en verder blijft alles hetzelfde. Het enige waar je rekening mee dient te houden is je korting. Soms geldt deze voor een bepaalde periode, maar soms ook niet. Kijk hiervoor eens op je contract of neem even contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic