Jeannytha

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht vermissing

Hoe kan het zijn, dat er iets fout gaat bij de post en ik nu al een week op bericht zit te wachten en u het bericht krijg dat de vermissing 10-15 dagen gaat duren!

jullie geven zelf aan zakelijke klanten te zijn met postnl. nadat mijn pakketje niet is afgeleverd heb ik met postNL gebeld en hebben ze aangegeven dat het verkeerd is gegaan op hun sorteercentrum....

de procedure is vervolgens dat IK als consument met jullie moet bellen om een verzoek tot vermissing in te dienen! terwijl jullie/postNL de fout hebben gemaakt.

vervolgens hang ik half uur in de wacht en krijg ik een week later pas de melding dat het in behandeling is genomen dat het vanaf NU nog 10 tot 15 dagen duurt!

Die telefoon is ontzettend veel waard. Ik heb het er benauwd van. Ik vind dit geen stijl, zo ga je niet met klanten om!

aan de telefoon wordt doodleuk gezegd dat dit nou eenmaal de procedure is en dat het ook niet de schuld van vodafone is, maar de schuld van postNL. dat is een hele professionele reactie! maar niet heus.....

het is ook niet MIJN schuld! ik verleng mij abo en krijg vervolgens mijn telefoon niet binnen en moet zelf een onderzoek gaan aanvragen!?

kan ik de hele boel nog annuleren? ik heb daar toch 7 dagen de tijd voor, na ontvangst? nou aangezien ik het niet ontvangen heb, zit ik nog in deze annuleringsperiode?

dan stap ik per direct over naar een andere provider. ik wacht eerst dit vermissingsonderzoek waar ik NIKS aan kan doen af en ga dan verdere stappen ondernemen.

Dit is niet klantvriendelijk en totaal absurd... dat jullie dit durven! dat betaamd van geen enkele klantvriendelijkheid of meedenken.

Ik hoop snel reactie te ontvangen. Ik werk hard voor mijn geld en ben benieuwd hoe jullie zelf zouden reageren als zo's dure telefoon ergens in een magazijn/sorteercentrum ligt weg te rotten en waar ik als consument dadelijk voor op mag draaien.

Bij PostNL geven ze aan dat er een verkeerd document gescand is en dat er geen handtekening is geplaatst, dat lijkt me toch voldoende om uit te sluiten dat ik het pakketje wel ontvangen heb!

ps: een kopie van dit bericht is richting consumentenbond en klachten en kassa gegaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jeannytha

Ik begrijp uit je bericht dat er een onderzoek is gestart en dat je graag op de hoogte wilt blijven van de status van het onderzoek. Daarnaast vind je dat het te lang duurt voordat het is opgelost. Dit kan ik mij heel goed voorstellen. Er worden vanuit ons bij een vermissingstraject stap voor stap alles onderzocht. Hierdoor duurt dit ook langer.

Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan. Bij welk bedrijf de fout ligt, laat ik vanuit hier verder in het midden. Dit omdat ik niet bij de gesprekken aanwezig was en omdat ik verder geen gegevens kan in zien van het onderzoek.

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je nu niet verder komt. Helaas kan ik vanuit hier niet dit traject versnellen of gegevens inzien via het forum wegens privacy redenen.

Ik wil je dan ook vragen om mijn directe collega's van facebook of twitter een berichtje te sturen zodat zij met je mee kunnen kijken naar de status en of er al iets bekend is. Wel wil ik er al bij vermelden dat ook zij dit traject niet kunnen versnellen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jeannytha

Ik begrijp uit je bericht dat er een onderzoek is gestart en dat je graag op de hoogte wilt blijven van de status van het onderzoek. Daarnaast vind je dat het te lang duurt voordat het is opgelost. Dit kan ik mij heel goed voorstellen. Er worden vanuit ons bij een vermissingstraject stap voor stap alles onderzocht. Hierdoor duurt dit ook langer.

Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan. Bij welk bedrijf de fout ligt, laat ik vanuit hier verder in het midden. Dit omdat ik niet bij de gesprekken aanwezig was en omdat ik verder geen gegevens kan in zien van het onderzoek.

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je nu niet verder komt. Helaas kan ik vanuit hier niet dit traject versnellen of gegevens inzien via het forum wegens privacy redenen.

Ik wil je dan ook vragen om mijn directe collega's van facebook of twitter een berichtje te sturen zodat zij met je mee kunnen kijken naar de status en of er al iets bekend is. Wel wil ik er al bij vermelden dat ook zij dit traject niet kunnen versnellen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic