Loesboek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoelang duurt het voordat je nieuwe abonnement in de vodafone app terug te vinden is?

Een maand geleden is mijn nieuwe abonnement ingegaan, maar als ik inlog op mijn vodafone staat er nog steeds mijn oude abonnement, terwijl de contractduur wel met twee jaar verlengd is.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Loes,

Bij verlengingen gaan de nieuwe contract-afspraken, tegoeden, bundels, voorwaarden en tarieven onmiddellijk na verlenging in.
Hoogstwaarschijnlijk is dat bij jou via My Vodafone nog niet aangepast. Terwijl dit wel had moeten gebeuren.

En bellen met de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer 1201. En dan kun je deze fout recht laten zetten.
Volgens mij kost dat tekefoonnummer €0,45 per gesprek.

Twitteren met de Klantenservice van Vodafone kan ook. Via:@VodafoneNL

En dan kun je verwijzen naar dit topic, via een weblink in je bericht. Het werkt sneller als je een Klantenservice-medewerker verwijst naar dit topic. En hem of haar de gelegenheid geeft om dit topic door te lezen.

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic