sodeiker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S4 geheugenkaart

SInds gisteren heb ik opeens problemen met mijn Samsung S4, die om de haverklap opnieuw opstart en de applicaties op mijn geheugenkaart (64gb) niet kan vinden. Als ik de geheugenkaart verwijder, lijkt de telefoon het prima te doen. Met geheugenkaart wordt de telefoon erg warm/heet. De geheugenkaart is via de pc volledig te benaderen, dus daar ik niks mis mee.

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing beschikbaar?

Alvast bedankt,
Raymond
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sodeiker ,

Het zou mogelijk kunnen zijn dat je SD kaart lezer beschadigd is geraakt hoe weet ik helaas niet. Mocht je nog en SD kaart ergens in huis hebben probeer deze eens even erin te plaatsen. Want je heb gewoon dit kaartje gekocht of heb je deze gekregen zonder verpakking enzovoorts.
sodeiker
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb de geheugenkaart meer dan 6 maanden naar tevredenheid in de telefoon zitten, maar gisteren had ik opeens het probleem, zonder iets met de kaart te hebben gedaan. Ik heb deze destijds gewoon gekocht, in de originele verpakking. Als ik een andere kaart in de telefoonstop, wordt deze ook erg heet.

Raymond
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, eerste wat ik zou doen is een backup maken van de data op je toestel en indien nodig je contacten enzo. Dan kun je dan met een gerust hart testen.

Zie je bij je instellingen -> datagebruik / batterij een app die ineens overdreven veel aan het doen is qua verbruik / energieverbruik?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic