NKomen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlengen van abonnement

Goedemiddag

Nu heb ik het aanbod van jullie gekregen om mijn abonoment te gaan verlengen!
Nu ben ik naar een filiaal van jullie geweest en kreeg ik de melding van de verkoper dat ik de klantenservice moest bellen na veel gezoek kreeg ik t horen hoeft niet meer te bellen (ik weet het al zei de verkoper) ik belde weinig en sms'de weinig en internette weinig dus het leek hem slim om een andere sort abonoment af t sluiten die goedkoper is dan het huidige abonoment!!!

Ik vertelde er wel bij dat ik niet van plan was om voor een telefoon te gaan betalen aangezien ik dit nog nooit heb gedaan en dus ook neit bij deze verlenging. Nu wil ik graag bij mijn iphone blijven aangezien ik dat een prima telefoon vind maar nu heb is mijn scherm naar de knoppen (dus verlening kwam goed uit) maar goed zoals ik al zei ik ga niet betalen en bij een iphone moest ik flink bij betalen wat ik niet van plan ben. Na veel wikken en wegen had hij mij toch enig zins overgehaald om voor de samsung galaxyIII te kiezen die zou ik dan gratis krijgen. Ik dacht oke kan proberen anders de telefoon maar verkopen... maar nu komt het Ik kon een abonoment nemen die goed koper is dan die ik nu heb. Omdat ik zie bovende stukje tekst weinig bel sms internet.
wou de verkoper mij dus een nieuw abonoment aan smeren van 47,5e die ik later kon terug zetten naar 42,5e en ik betaal nu 37,5 ben ik nu achterlijk of zijn de verkopers dat. Ik vind het een beetje beschamend dat een medewerker hier niet eerder is over begonnen over de prijzen,, nu ben ik dus aardig boos en ben ook kwaad weg gegaan want ik voelde me aardig genaaid op deze manier en denk er heel sterk over om een flinke klacht in te dienen tegen deze medewerker want het kan niet zo zijn dat ik eerst maar 37,5 betaal en alleen maar omdat deze medewerker een telefoon vil verkopen zodat ik duurder ga betalen want het is dus eerst betaal ik een jaar 10e meer en dan 5e meer hier klopt iets niet en wil graag een genoegdoeing van vodafone hebben.
met vriendelijke groet n.komen
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi n.komen, allereerst welkom op het Vodafone forum. Ik begrijp je frustratie over wat er is gebeurd maar conform de huisregels hier op het forum is het niet nodig om ongepaste taal te gebruiken. Ik heb dus ook een aantal woorden geschrapt uit je bericht. Ik begrijp nogmaals dat het heel erg vervelend is maar ik kan me voorstellen dat mijn collega in zijn achterhoofd onthouden heeft dat je niet wilde bij betalen voor een toestel zodat hij jou deze aanbieding heeft gedaan, dus een iets duurder abonnement waarbij je niets hoefde te betalen bij het te krijgen toestel.

Zoals ik al eerder zei is het forum er niet om te schelden of ongepaste taal te gebruiken. Ik adviseer je eens om met onze telefonische klantenservice contact op te nemen. Mijn collega's helpen je graag verder om een abonnement te kiezen dat jou op het lijf geschreven is.
NKomen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen Maurice
 
Ten eerste mijn excuses voor mijn taalgebruik!
 
Ik kan het niet accepteren dat hij mij eerst vertelt dat ik beter een goedkoper abonnement, en mij dan later een duurder abonnement wil aansmeren omdat hij graag een samsung galaxy III wil verkopen, en dan kan u wel zeggen dat hij in zijn achterhoofd heeft dat ik een gratis toestel wil maar dan had hij het alsnog andersom moeten doen en niet op deze manier, hij had Bv ook kunnen zeggen nou meneer dit zijn de keuzes van de soorten abonnementen die bij u passen EN deze telefoons komen hier voor in aanmerking. 
 
Op de manier van de medewerker van afdoen komt het op mij als op lichting over van zo... Ik heb hem een telefoon aangesmeerd met een duurder abonnement dus mijn premie van de maand is binnen.
 
En we praten hier niet over iets duurder we praten over 180€ over de hele loop tijd van het abbonoment!!
 
Dus bij deze wil ik ook graag van u weten waar ik een klacht over deze betreffende medewerker kan indienen en over deze vodafone zaak!!!
 
Met vriendelijke groet
 
N.Komen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Daar zijn twee mogelijkheden voor als je dat graag zou willen. Het kan bij de manager van de winkel, maar een passendere plek is misschien per brief. Daar krijg je dan ook een bevestiging van. Het adres vind je hier: http://help.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/624/~/wat-is-jullie-postadres
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic