Jonder

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Aflopen kontrakt

Morgen loopt mijn kontrakt af.
Bij de 'aanbiedingen' voor verlenging staan alleen de normale kortingen die iedereen krijgt (...?): Scherp L voor €15 ipv €22,50. Waarom krijg ik als trouwe 'al 15j klant' niet meer korting?
Wat ga ik betalen nadat mijn kontrakt afloopt? Bijf ik dan de €15 betalen of wordt dat dan €22,50?
Zo lijkt er weinig reden tot verlengen en houd ik liever de vrijheid van maandelijks kunnen overstappen.


Overigens:
De website geeft altijd(!) diverse storingen, foutmeldingen of onderdelen zijn niet bereikbaar.
Zo zijn de 'aanbiedingen' voor verlenging pas sinds kort beschikbaar; daarvoor gaf dit altijd een foutmelding, terwijl ik meende dat je al weken(?) voor het aflopen vh kontrakt kunt verlengen?

4 Reacties 4
cookiemonster

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom zou je bij Vodafone willen blijven?

Jonder
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Haha, ik had bijna op de knop: 'Als oplossing accepteren' gedrukt. 😉
(ik woon op de Veluwe en dan lonkt het KPN netwerk wel erg verleidelijk)

Maar dat is een beetje flauw, dus geef ik Vodafone de kans om deze vraag beantwoorden...
...met een aanbieding.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jonder

Indien jij de ervaring hebt dat KPN 4G een beter netwerk-bereik heeft op de Veluwe, in jouw woonplaats, dan rest er maar één conclusie. Overstappen naar KPN 4G. Bijvoorbeeld KPN Bel Basis 150 SIM-ONLY voor €17,50 per maand. Je moet jezelf het beste Netwerk-bereik gunnen. Kies voor jezelf, en voor het beste Netwerk-dekking.
Alleen door competitie worden grote telecom-providers wakker geschut. En zullen ze zorgen voor een betere Netwerk-dekking op de Veluwe en in andere dun-bevolkte gebieden in Nederland.

De opzeg-termijn van je huidige Vodafone abonnement bedraagt 1 maand.

Succes!

Netwerker
Jonder
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord!

Zelf denk ik meer aan Simyo 200/200 voor €10.
4G hoeft niet persé; 3G is qua snelheid prima als ik maar goed bereik heb. Ik weet niet hoe het 4G bereik hier is (heb geen 4G), maar Vodafone 3G is binnenshuis niet altijd optimaal (hetgeen volgens mij ook een negatieve invloed heeft op de accuduur). Daarom mijn interesse in het KPN netwerk en dan vooral de 3G 900 UMTS masten. Helaas kan ik niet zien of ze hier al staan: deze mastenregister-site is helaas een maand oud en niet up to date:
https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=zO0DHqLdKkdI.kY4lx8hLMl88
Iemand ervaring met de nieuwe 3G 900 UMTS masten?

Bovendien is Simyo goedkoper en kan ik elke maand mijn abonnement wijzigen; dat is ook wel prettig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic