Shannon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry start niet meer op, rood lampje blijft branden

Hoi, 
Gisteravond was mijn blackberry bijna leeg, ik heb hem niet aan de oplader gelegt omdat ik die niet bij de hand had. Vanmorgen deed ik hem in mijn laptop en nu krijg ik hem niet meer aan. Wel blijft het rode lampje branden. Ik heb al geprobeerd om de batterij, simkaart en mediakaart eruit te halen en dan 40 minuten in de oplader maar dat werkt ook niet. Iemand een andere oplossing?
 
Shannon
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Shannon schreef:
Hoi,
Gisteravond was mijn blackberry bijna leeg, ik heb hem niet aan de oplader gelegt omdat ik die niet bij de hand had. Vanmorgen deed ik hem in mijn laptop en nu krijg ik hem niet meer aan. Wel blijft het rode lampje branden. Ik heb al geprobeerd om de batterij, simkaart en mediakaart eruit te halen en dan 40 minuten in de oplader maar dat werkt ook niet. Iemand een andere oplossing?

Shannon
Hoi Shannon, welkom op het Vodafone forum 😄 Ik heb je bericht gelezen en dat klinkt niet goed.

Je schrijft: "Ik heb al geprobeerd om de batterij, simkaart en mediakaart eruit te halen en dan 40 minuten in de oplader maar dat werkt ook niet" Het is misschien makkelijker om de batterij in het toestel te laten als je deze wilt opladen. Of begrijp ik je nu verkeerd ?

Laat me even wat weten of het gelukt is 🙂
csintobi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb volledig hetzelfde probleem.. (was ook volledig plat en wou hem nu opladen via mijn computer..)
Hij ligt nu al 2uur aan de lader maar doet helemaal niets.. (batterij in of uit helpt ook niets)
 
Is het van jou intussen al opgelost shannon?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja. @csintobi, hij wordt dus ook niet meer herkend door je PC? Alleen nog opladen maar verder niks meer? Dat wordt wel lastig met zelf herstellen ben ik bang. Enig idee wat er van te voren gebeurd was? Heb je bv recent geüpdate ofzo?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic