Syuzgulen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te hoge rekeningen!!!

Paar maanden terug heb ik contact gehad met de klantenservice omdat mijn rekeningen hoog waren. Ze zeiden dat ik teveel internet gebruikte. Ik heb gelijk 2 verbruiksapps gedownload en sinds die dag bijna geen kosten gehad bovenop mijn abonnement. Heel toevallig. Ze kon ook ineens een block inschakelen, zodat ik over mijn bundel goedkoper kon internetten. Ik gebruik trouwens niet zoveel internet als ik geen wifi verbinding heb, dus er klopt niet veel van.

Deze maand weer een hoge rekening gehad en weer gebeld. Nu heb ik ineens teveel gebeld. Het is telkens wel iets. Hiervoor heb ik jaren bij Tmobile gezeten en die belde mij als ik 2 maanden een stuk meer betaalde dan mijn standaardabonnement, om te kijken of een ander abonnement beter bij mij pastte. Dat noem ik nog eens service!

Degene die ik sprak was zeer ongeïnteresseerd, had geen zin in duscussie. Ik moest 50 euro betalen om mijn abbo om te zetten naar een red abbonement. Ik heb een abbo van 45 euro en zou nu naar 49 euro gaan. Maar omdat mijn abbo een iphone 60 abbo is, moet ik, ookal ga ik meer betalen toch 50 euro migratiekosten betalen!!!!!! Hebben jullie nog niet genoeg aan mij verdiend??? Alsof het nog niet erg genoeg is, heeft de medewerker nog even verteld dat hij geweldige cijfers heeft en dat hij wel heel erg goed is, nadat ik tegen hem zei dat ik hem zeer ongeïnteresseerd vond overkomen. Hij denkt dus aan zichzelf en de klant last hem koud!!! Schande Vodafone!! Ik ben er helemaal klaar mee!!!! Dit is geen service!!! Ik ga het mijn kennissen in ieder geval zwaar afraden
7 Reacties 7
Syuzgulen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik hier ook geen reactie op ontvangen?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Syuzgulen, ik begrijp dat je boos bent. Wat mijn collega aangeeft kun je op je rekening altijd precies zien. Als je inlogt bij My Vodafone vind je op de eerste pagina's de algemene kosten en verder elk telefoontje dat gepleegd is. Je kunt zo precies controleren of wat mijn collega zei klopt.

Verder is me niet helemaal duidelijk wat je vraag precies was. Ik begrijp dat je niet tevreden was met de antwoorden die je kreeg, maar zover ik kan zien waren ze wel correct
Robert-ducati

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ongeveer hezelfde aan de hand.
3 maand geleden werd ik opgebeld door iemand van vodafone en die had het er over dat ik vaak buiten mijn abonnement zit met internet, dat kan kloppen wand ik gebruik redelijk veel internet voor mijn werk.

Maar nu kon die persoon mij een red abonnement aanbieden voor €50,00 in de maand, dus ik vroeg of ik niet over die €50,00 heen kon komen. Met de daar opvolgende zin ''nee meneer het maakt niet uit als u meer of minder internet gebruikt'' dus ik dacht prima, betaal ik elke maand iets meer dan mijn standaard abonnement maar wel voor een vaste prijs onbeperkt internet. En wat heb ik nu ??? maand jan € 98,00 maand feb €68,30. beetje verkeerd geinformeerd? Morgen dus jammer genoeg maar eens richting een vodafone winkel

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Robert-ducati ,

zou je het lettertype van je bericht even terug willen schroeven? Als wij hier op het forum iets niet kunnen lezen, vergroten wij ons beeldscherm wel.

Maar toch u vraag te beantwoorden. Ik heb geen inzicht in wat voor abonnoment u heeft, maar aangezien u spreek van Red van €50 euro ga ik uit van de Red super aanbieding. Dit abonnement heeft een data bundel van maar liefst 6GB. (voor het geval u het niet kon lezen :D)

Maar ik hoop dat u begrijpt dat dit Extreem veel is. Omdat vroeger het maximale 1 GB was. Inderdaad betaal je buiten je bundel €2 euro per 200 MB.

Als u gewoon Red heeft afgesloten dan heeft u maar 2GB internet. En daar kan u inderdaad wel wat sneller over heen gaan.

informatie red abbonement

Als u naar de rekening specificatie kijkt, hoeveel MB heeft u dan verbruikt?

Ik hoop dat u snapt, dat wij als andere vodafone klanten geen inzage hebben in het gesprek wat u met de telefoniste heeft gehad. Hiervoor zou u dus echt de klantenservice moeten bellen.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Syuzgulen ,

Spijtig om deze ervaring met de vodafone klantenservice te horen. U kan precies zien hoeveel data u heeft verbruikt op de specificatie van uw factuur.
Daarnaast kan u ook precies zien op uw factuur hoeveel u heeft gebeld, en naar welke nummers. Elk gesprek staat hier precies op aangegeven.

Dus ik hoop dat u begrijpt dat vodafone dit niet verzint, maar dat dit echt uw gebruik is.

Ik ben alleen van mening dat de vodafone medewerker u niet goed geinformeerd heeft. En dit is erg spijt. Leuk dat die goede cijfers heeft, maar zijn informatie klopt niet.

U abbonnement verhogen is namelijk voorledig gratis.
U abbonnement verlagen dat kost eenmalig €50. Info hier

Als het door u geselecteerde Red abonnement een verhoging was, kan ik niet zeggen. Maar u heeft dus wel zeker de mogelijkheid om kostenloos te verhogen.

Vodafone wil helemaal niet nog eens extra op uw verdienen. Dus ik hoop dat u deze ene werknemer vergeet, en toch er voor gaat om uw abbonement te verhogen. Ik ben net als u ook een klant, maar ik draag vodafone een warm hart toe.

scorpiaz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook omdat ik steeds te hoge rekeningen krijg en omdat ik hier op vakantie ben in luxemburg en niks kan begiine met mijn mobiel klaar ben ik er mee als ik thuis ben sluit ik een ander abonnement af niet meer bij vodafone in ieder geval gr scorpiaz

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Scorpiaz,

Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze telefonische klantenservice via 1201 of via de chat. Zie voor meer contactmogelijkheden Vodafone.nl/support.
Onze collega's kunnen nakijken wat hier de reden van is en dit eventueel samen met jou oplossen om verdere kosten te voorkomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic