Miendobbelsteen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waarom staat de korting van Ziggo niet op mijn contract.

Ik heb net mijn abonnement verlengd wat ingaat op 29.10.2018. Ik had een abonnement met € 5,-- korting (totaal € 9,-- ).omdat ik een ziggo pakket heb.

Ik heb op mijn nieuwe nota van € 14,00 geen korting gekregen van € 5,00. Gaarne uitleg. Dit staat wel vermeld in de bestellingsbevestiging.
Zie ordernr. *********** d.d. 29.10.2018.

Groet
meneer Roelfsema


Moderator edit: Ordernummer verwijderd ivm privacy.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Miendobbelsteen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geef Vodafone en Ziggo 4 weken de tijd en dan komt het in orde. Soms is het eerder al verwerkt en soms later. Dat duurt jammer genoeg altijd even, zie ook de voorwaarden zoals ze op de website staan onder deze actie. Ben je er niet gerust over dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen het je ook uitleggen. Maar het komt zekers wel goed!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Miendobbelsteen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geef Vodafone en Ziggo 4 weken de tijd en dan komt het in orde. Soms is het eerder al verwerkt en soms later. Dat duurt jammer genoeg altijd even, zie ook de voorwaarden zoals ze op de website staan onder deze actie. Ben je er niet gerust over dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen het je ook uitleggen. Maar het komt zekers wel goed!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De korting en de dubbele data van Ziggo staan niet op het contract of in de order de bevestiging.
Dit is omdat daar nog niet gecontroleerd is of je aan de voorwaarden voldoet.
Staat het wel op het contract en je voldoet niet aan de voorwaarden, dan zijn wij alsnog verplicht om deze korting te geven.
Miendobbelsteen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zal geduldig afwachten wat er verder gaat gebeuren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Na een paar dagen kunnen wij eventueel controleren of je aan de voorwaarden voldoet. Je mag hiervoor ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Voor nu alvast een fijn weekend!
Miendobbelsteen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Steven,

Niet " eventueel" controleren, maar controleren. Ik ben op 3.10.2017 overgestapt van Ziggo mobiel naar Vodafone met € 5,00 korting.
Ons abonnement bij Ziggo is nooit veranderd.
Moet ik dan nog een extra berichtje sturen via Facebook?? Ik zie niet in waarom.

Groet Herma Roelfsema
echtgenote van meneer Roelfsema
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Miendobbelsteen
Steven wil er alleen mee zeggen dat je kan wachten tot je de korting krijgt, zoals ik heb aangegeven, maar je kan ook, als je dat graag wenst, zelf contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of je aan de voorwaarden voldoet. Sommige mensen denken wel aan de voorwaarden te voldoen en blijken dan opeens toch niet aan alles te voldoen. Dat wil niet zeggen dat jij dit ook zo hebt, als je er zeker van bent dat je Ziggo en Vodafone hebt en op het juiste adres, dan komt het vanzelf wel binnen. Volgens de voorwaarden duurt dit ongeveer 4 weken (maximaal).

Als je zelf niet inziet waarom je contact zou moeten opnemen omdat je zeker bent, dan zou ik het ook niet doen en rustig afwachten tot je bericht krijgt. De voorwaarden van deze aanbieding is te lezen op de website van VodafoneZiggo.

Daarnaast is het misschien ook een beetje verwarrend maar op deze community kunnen alleen klanten elkaar helpen. Medewerkers en/of moderatoren van Vodafone kunnen niet in het systeem vanwege privacy redenen (die leuke AVG die op 25 mei inging door de regering). Daarom zegt hij ook dat je dan beter via Twitter en/of Facebook een berichtje kan sturen als je wilt weten of het goed gaat. Maar nogmaals, dat hoeft niet, je kan ook wachten 🙂

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen uitleggen. Niets moet, dat is zo fijn!
Goed weekend gewenst en het komt vanzelf wel goed.
Miendobbelsteen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Duidelijk.

Dank voor de uitleg.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic