Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Tetouani93
Of je boosheid al dan niet terecht is, ga ik geen oordeel over vellen.
Ik deel absoluut wél je mening dat VF hier zeker een steek heeft laten vallen en geloofwaardigheid verliest. Geen S4 is geen S4... en dat is iets anders dan enkele stuks. Hoewel vast en zeker met de beste bedoelingen van BasT op deze manier verwoord (om geen valse verwachtingen te kweken zoals hij zelf aangeeft) is 't allesbehalve handig van 'm geweest; zo kweek je nl. verwarring en die is er de afgelopen weken al veel te veel geweest over deze actie (niet alleen veroorzaakt door VF zelf, maar ook door zgn 'roeptoeters' op dit forum en andere fora).

Het lijkt me alleen niet dat dit forum bedoeld is om discussies en conflicten met VF te bespreken. Anderen storen zich daar denk ik erg aan, nog afgezien van het feit dat je misschien geen mooi beeld van jezelf wegzet. Nogmaals: ik vel geen oordeel of het al dan niet terecht is! Maar doe iedereen én jezelf een plezier en probeer dit via PM met VF op te lossen. Niet hier aub...
banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Chun schreef:
Ik heb vorige week in Den-Haag gebruik gemaakt van de openingsactie met nummerbehoud. Zodra nummerbehoud is goedgekeurd, mag ik de telefoon ophalen. Ik heb al een sms'je ontvangen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd, maar een medewerker van de winkel zou contact met me opnemen voor wat betreft het ophalen van mijn telefoon. Tot heden ben ik nog niet gebeld, hoe zit dat?

http://www.vodafone.nl/klantenservice/
Hms

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Heeft het nog wel zin als je in kampen woon om tegen een uur of 7 of 8 langs te komen. Eigenlijk zouden jullie mensen die in kampen wonen voorrang moeten geven, nu krijg je allerlei leipo's uit het hele land die s'nachts al voor de deur gaan liggen. Als je gewoon een baan of een gezin hebt is dat helemaal niet mogelijk ( niet dat ik het van plan was ).

banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hms schreef:
Hallo,

Heeft het nog wel zin als je in kampen woon om tegen een uur of 7 of 8 langs te komen. Eigenlijk zouden jullie mensen die in kampen wonen voorrang moeten geven, nu krijg je allerlei leipo's uit het hele land die s'nachts al voor de deur gaan liggen. Als je gewoon een baan of een gezin hebt is dat helemaal niet mogelijk ( niet dat ik het van plan was ).

Het zit in de aard van een speciale actie dat niet iedereen er gebruik van kan maken, dat je er iets voor over moet hebben en dat je daarnaast ook gewoon een beetje mazzel moet hebben (bv dat je niet hoeft te werken en vakantie hebt).

Sommige mensen hebben er duidelijk iets voor over en de nachtbrakers verdienen wat mij betreft alleen maar respect 🙂
Hms

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft het dan nog wel zin om langs te komen tegen een uur of 8?
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
*mod-edit door BasT*
Laten we het vriendelijk houden.@poster: zie PM's aub
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hms schreef:
Heeft het dan nog wel zin om langs te komen tegen een uur of 8?
Ik neem aan dat je het hebt over morgenochtend? Tot nu is de rij in de winkels meestal tussen 10 en 12 gesloten. Ik denk dat aansluiten om 8 uur nog kan.
NB: schiet me niet af als iedereen zijn vrijdagavond wat anders inricht en er vannacht al meer mensen aansluiten dan de andere dagen 😉 Ik weet niet precies wat de invloed van het weekend zal zijn.
Hms

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel vanavond. Of is dit zinloos?
yup

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi beste Vodafone medewerkers,

Klein maar simpel vraagje,

Ik zie dat die actie van 6 tot 8 juni in Amsterdam - ZO en Osdorpplein gepland is,

Krijgen we dan precies dezelfde voorwaarden?

Dus gratis toestel en zolang het abbonement loopt 50% korting? (oh ja, wat gebeurt er met de abbonementskosten na die looptijd, betaal je dan nog steeds met korting of word automatisch het bedrag weer verhoogd? )
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Yup, de acties verlopen nu in Kampen en Emmeloord heel vlot, veilig en gezellig. We doen er alles aan om dat zo te krijgen en te houden maar zoals je niet ontgaan zal zijn is het ook anders geweest. Zoals één van onze perswoordvoerders al heeft aangegeven richting de media wordt de actie mogelijk heroverwogen. Ik heb nu nog geen info over het verloop van de acties in andere steden en of er verschil zal zijn. Mochten er aanpassingen komen, dan zullen we die hier delen.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hms schreef:
Ik bedoel vanavond. Of is dit zinloos?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Volgens mij heeft het geen zin maar ik vraag het even voor je na en ik kom er op terug 🙂
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoe kan ik bij mijn PM?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ga naar de voorpagina van het forum (forum.vodafone.nl) -> zie rechts boven op de pagina bij "mijn forum"
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
BasT schreef:
Hms schreef:
Ik bedoel vanavond. Of is dit zinloos?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Volgens mij heeft het geen zin maar ik vraag het even voor je na en ik kom er op terug 🙂
Ik hoor net van mijn collega's dat de rij vanavond niet meer heropend wordt.
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Inmiddels weer 170 km terug naar huis gereden. Ondanks dat ik moe ben, heb ik een enorme gezellige dag gehad, en veel gelachen.

Mijn dank aan het uiterst vrolijk vodafone personeel. Toppie!!!!!

Het hardst heb ik moeten lachen om de vaatwasser van mediamarkt.
Iemand zal wel weten wat ik bedoel. :-))
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi

Ik ben afgelopen woensdag in Kampen geweest, was daar om 02.00 en had nummer 1. Over wat er daar gebeurt is heb ik al wat gezegd in een eerdere post.

Ik ben vanmorgen in Emmeloord geweest, was daar om 00.30 en had nr. 4, een eigen nummering werd daar spontaan opgestart al heel vroeg opgestart met de stift uit "Duitsland". Totaal 400 km gereden en heb voor mijzelf, mijn zoon en dochter nu een fantastische telefoon met een mooi abonnement. De actie was in Emmeloord geweldig geregeld, vanaf 02.30 was er personeel van Vodafone aanwezig en heeft alles perfect onder controle gehad, je zag aan het einde van de nacht de "voorkruipers/raddraaiers/tuig" rondlopen en zoeken naar mogelijkheden die er voor hun gelukkig (in tegenstelling tot woensdag) niet waren.Complimenten jongens, top.

Ook alles erom heen en binnen was perfect geregeld en was het gewoon gezellig, was met 12 min weer buiten en mijn dochter en ik werden daar ontvangen (hoe grappig was dat) onder een luid spontaan gejuich. Zo kan het dus ook en ben een tevreden klant. Het enige rare was dat er was gezegd dat er geen S4 zou zijn, er was een voorraad van 49 zwarte S4's en ook nog witte S4's, daar weet ik de aantallen niet van. Ik denk dat dit een bewuste keuze is geweest om de aantallen bezoeker enigzins nog te beperken maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb in Kampen 2 kuipstoeltjes moeten achterlaten in de chaos, heeft Vodafone daar nog een ludieke oplossing voor?? Ben benieuwd, succes met de actie verder.

grt Erik
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Erik2303 schreef:
Hoi

De actie was in Emmeloord geweldig geregeld, vanaf 02.30 was er personeel van Vodafone aanwezig en heeft alles perfect onder controle gehad, je zag aan het einde van de nacht de "voorkruipers/raddraaiers/tuig" rondlopen en zoeken naar mogelijkheden die er voor hun gelukkig (in tegenstelling tot woensdag) niet waren.Complimenten jongens, top.

Ook alles erom heen en binnen was perfect geregeld en was het gewoon gezellig, was met 12 min weer buiten en mijn dochter en ik werden daar ontvangen (hoe grappig was dat) onder een luid spontaan gejuich.
...
Ik heb in Kampen 2 kuipstoeltjes moeten achterlaten in de chaos, heeft Vodafone daar nog een ludieke oplossing voor?? Ben benieuwd, succes met de actie verder.

grt Erik
Ik ben heel blij om te horen dat je ervaring zoveel beter was dan gisteren woensdag 🙂

Wat betreft die stoeltjes, ik zal eens vragen of ze niet voor het personeel in de winkel kunnen komen te staan met een "gedoneerd door" sticker erop 😉 Voor een ludieke oplossing sta ik altijd open, heb je een suggestie?
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@soweasel
@Chun

ik heb de 3de in den haag mijn abbo gehaalt, en ook moeten wachten op nummerbehoud.
Ik had de verwachting zaterdag gebeld te worden, helaas niet,

Zondag kreeg ik een sms dat mijn nummerbehoud akkoord was, en maandag naar de winkel gegaan en mijn telefoon opgehaalt. Dus niet gebeld, wel telefoon in voorraad
zynex

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een week geleden in Capelle gestaan om daar een abonnement af te sluiten. Vanwege nummerbehoud kon ik de telefoon niet direct afhalen. Echter had mijn vorige provider een fout gemaakt waardoor het nummerbehoud was afgekeurd. Dit is opgelost en zij zeggen dat ze enkel een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud nodig hebben.

Dus met de Vodafone klantenservice gebeld en dat kan inderdaad. Echter alleen via de desbetreffende winkel. Nu is dit voor mij 2 uur reizen en voor hun een klusje van 2 minuten. Die winkel is echter op geen enkele manier bereikbaar. Via de lokale Vodafone heb ik een mail laten sturen en via de klantenservice al 2x. Echter wordt ik gewoon totaal genegeerd. Dit is echt schandalig. En je gaat me niet vertellen dat ze geen tijd hebben om even snel contact op te nemen. De actie is nou al ruim een week voorbij.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic