Joram

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onverklaarbare kosten buitenland

Hallo,
Ik was mijn rekening van afgelopen maand aan het bekijken omdat ik 19.92 buitenbundel kosten erg apart vind omdat ik in het buitenland altijd de alles in 1 op reis dagbundel aan had staan, en hier in Nederland onbeperkt bellen en smsen heb en een datalimiet waar ik nog ruim onder zat. Het verbaasde mij dus dat het geen rond getal was omdat ik wanneer ik mijn datalimiet sms kreeg ik mijn dataroaming gelijk uit deed. Ook had ik dataroaming altijd uit staan wanneer ik het niet gebruikte. Ook heb ik buitenbundelse kosten voor bellen en smsen terwijl ik nooit een dag meer dan 3 smsjes heb gestuurd en zeker geen 20 minuten heb gebeld. Erg vreemd dus..

Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen of misschien een verklaring heeft voor deze vreemde kosten.

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Joram

Er is er maar één die het antwoord kan geven op jouw vragen. En dat ben JIJZELF.
Ga naar de MyVodafone website. Log in met je nul-zes-nummer plus het aan jou bekende wachtwoord.
Ga naar Rekeningen en klik daarbij op : Mijn rekeningen bekijken
En download de betreffende faktuur naar het toestelgeheugen van je laptop of tablet computer of smartphone.
Daarna kun je met de Adobe® Reader® jouw uitgebreide factuur plus specificatie bestuderen. En eventueel printen.
Dan krijg je zelf het antwoord op jouw vragen. Heb je daarna nog vragen?
Bel dan de Vodafone Klantenservice op het telefoonnummer : 1201
Dat nummer is gratis voor klanten met een RED-abonnement.

Hier op het Forum kan niemand jou verder helpen met klant-specifieke vragen. Dit is omdat wij geen inzage hebben in faktuten. De Vodafone Moderators ook niet. Houd hier in het vervolg rekening mee als jr vragen stelt op dit Forum.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Joram

Er is er maar één die het antwoord kan geven op jouw vragen. En dat ben JIJZELF.
Ga naar de MyVodafone website. Log in met je nul-zes-nummer plus het aan jou bekende wachtwoord.
Ga naar Rekeningen en klik daarbij op : Mijn rekeningen bekijken
En download de betreffende faktuur naar het toestelgeheugen van je laptop of tablet computer of smartphone.
Daarna kun je met de Adobe® Reader® jouw uitgebreide factuur plus specificatie bestuderen. En eventueel printen.
Dan krijg je zelf het antwoord op jouw vragen. Heb je daarna nog vragen?
Bel dan de Vodafone Klantenservice op het telefoonnummer : 1201
Dat nummer is gratis voor klanten met een RED-abonnement.

Hier op het Forum kan niemand jou verder helpen met klant-specifieke vragen. Dit is omdat wij geen inzage hebben in faktuten. De Vodafone Moderators ook niet. Houd hier in het vervolg rekening mee als jr vragen stelt op dit Forum.

Succes!

Netwerker
Benedict

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde gehad alleen wel in Nederland.
Dit wordt goed opgelost aldus Klanterservice.
Gelukkig maar.
Benedict

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone Forumteam,

Graag uw hulp gevraagd.
Op de nota staat nu wel de 120 euro die ik toch moet betalen.
Rond de 20e van deze maand vind de incasso afboeking plaats.
Mij is wel een creditering toegezegd voor dit bedrag.

Ben
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Benedict,

Het Forum is bedoeld voor het uitwisselen van informatie over producten en diensten. Via het Forum kunnen we je gegevens niet nakijken. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Benedict

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Excuses voor de overlast.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat geeft niks we hadden geen last van je ;). Mocht je nog andere vragen hebben laat ze dan gerust achter op het forum als het niet om gegevens controle gaat enzovoort...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic