Branouk30

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eenmalige toestelkosten bij verlenging abonnement?

Hallo, volgende week woensdag mag ik weer verlengen.
Nu zou ik voor het toestel wat ik wil een malig wat bij moeten betalen. Maar moet dat gelijk of gaat dat laten met de rekening? Want ik ben de telefoon nodig omdat mijn eigen telefoon kapot is en ik nu al een tijdje een telefoon leen maar diegene wil hem graag terug.
Als ik hem volgende week verleng dan kan als de week erop de rekening eraf gaat die kosten er ook bij af, maar helaas volgende week niet .

Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk en ik hoor graag of dit mogelijk is
Groetjes annelies
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. Ik zal je proberen zo goed mogelijk te helpen en je antwoord te geven op je vraag.

Als je mag gaan verlengen dat kan je al direct een nieuw toestel krijgen, je hoeft dus niet te wachten tot je oude abonnement stopt en ook nog niet te betalen voor je toestel. Ook de kosten van je toestel gaan ze pas van je rekening afhalen als je nieuwe abonnement in gaat. Mocht je een deel moeten bijbetalen voor het toestel, dan moet je wel direct doen. Dus heb je nu geen geld ervoor dan zal je even moeten wachten tot dat binnen is en kan je dan pas het toestel met nieuwe abonnement aanschaffen. Maar dit laatste is natuurlijk alleen als je een deel moet bijbetalen voor het toestel. Hoeft dit niet dan betaal je dus pas als het nieuwe abonnement ingaat maar je mag het toestel al wel gebruiken met je oude abonnement 🙂

Ik hoop dat ik je hiermee iets verder heb geholpen. Fijne dag en alvast veel plezier met je nieuwe toestel.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. Ik zal je proberen zo goed mogelijk te helpen en je antwoord te geven op je vraag.

Als je mag gaan verlengen dat kan je al direct een nieuw toestel krijgen, je hoeft dus niet te wachten tot je oude abonnement stopt en ook nog niet te betalen voor je toestel. Ook de kosten van je toestel gaan ze pas van je rekening afhalen als je nieuwe abonnement in gaat. Mocht je een deel moeten bijbetalen voor het toestel, dan moet je wel direct doen. Dus heb je nu geen geld ervoor dan zal je even moeten wachten tot dat binnen is en kan je dan pas het toestel met nieuwe abonnement aanschaffen. Maar dit laatste is natuurlijk alleen als je een deel moet bijbetalen voor het toestel. Hoeft dit niet dan betaal je dus pas als het nieuwe abonnement ingaat maar je mag het toestel al wel gebruiken met je oude abonnement 🙂

Ik hoop dat ik je hiermee iets verder heb geholpen. Fijne dag en alvast veel plezier met je nieuwe toestel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Branouk30, weet je voldoende met het uitgebreide antwoord van Energieboy?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten ga ik binnenkort te sluiten omdat er geen reactie meer op is geweest.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic