Marcus2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dagbundels

Goedenavond,


  • Ik ben in het bezit van een prepaid card van Vodafone. Ik ga vrijdag voor 1 dag naar Frankrijk en daarvoor zou ik graag een bundel willen. Ik had al gekeken bij de bundels en daar leek die van 10gb voor 2 euro wel interessant. Maar de vraag is of die ook geldig is in het buitenland (Frankrijk)? Er staat wel: Van deze 10 GB kun je 550 MB ook in de rest van de EU gebruiken. Betekent dit dat ik maar 550 in de EU kan gebruiken?
  • Zo ja, weet iemand ander nog andere interessante bundels met tussen 3 a 10 gb?

Mvg,
Marcus
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Deze info haal je uit je MY app op je telefoon.
Die kan ik natuurlijk niet zien op de website, waarschijnlijk dat daar het verschil in zit.

Maar als ik logisch lees dan staat er dan je 10GB krijgt voor 2,- euro en dat je slechts 550MB kan gebruiken in het buitenland. Dus 10GB kan je gebruiken in Nederland en 550MB daarvan, als je die nodig hebt, kan je gebruiken in Frankrijk. Zo lees ik hem en je hebt dus geen 10GB voor in Frankrijk te gebruiken.

Daarom is misschien mijn voorstel voor 1 maand 3GB+3GB een betere optie. Is wel meer geld, maar dan zit je wel goed. Op je toestel kan je via de MY app ook even met de klantenservice chatten. Ik zie dat de button ook op je scherm van onder komt. Doe dat even en vraag aan hun of ze nog een beter advies hebben. Die kunnen wat meer in het systeem rond kijken aan informatie dan ik hier kan.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gekozen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marcus2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt maar ik heb informatie over de YOU voordeelbundels op deze pagina gevonden: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/extra-opties/blox/

Alleen deze bundels zijn geldig voor je Prepaid You kaart en wel deze voordelen:
1) Voordeel naar de EU
Vanuit Nederland een maand lang naar EU-nummers bellen en sms'en? Dat kan voor 6,- euro

2) Bel&Sms
Bellen voor maximaal 75 minuten of 75 sms-berichten foor 5,- euro per maand in Nederland en de EU


Wat je ook kan doen is tijdelijk een Maandbundel nemen van 3GB+3GB gratis en dat kost 20,- euro. Heb je voor 1 maand 6 GB aan data mogelijkheid. Ga je op reis in de EU? Je tegoed én YOU bundel gebruik je ook in de EU, zonder extra kosten! (daar zit Frankrijk ook tussen).

Hopende dat ik je hiermee iets meer duidelijkheid heb kunnen geven.
Marcus2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel voor je reactie Energieboy.

Wat raar dat ik die bundel wel zie! Ik heb voor verduidelijking een foto toegevoegd!

Is deze voordeel/dagbundel in her buitenland geldig? Of heb je geen flauw idee?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Deze info haal je uit je MY app op je telefoon.
Die kan ik natuurlijk niet zien op de website, waarschijnlijk dat daar het verschil in zit.

Maar als ik logisch lees dan staat er dan je 10GB krijgt voor 2,- euro en dat je slechts 550MB kan gebruiken in het buitenland. Dus 10GB kan je gebruiken in Nederland en 550MB daarvan, als je die nodig hebt, kan je gebruiken in Frankrijk. Zo lees ik hem en je hebt dus geen 10GB voor in Frankrijk te gebruiken.

Daarom is misschien mijn voorstel voor 1 maand 3GB+3GB een betere optie. Is wel meer geld, maar dan zit je wel goed. Op je toestel kan je via de MY app ook even met de klantenservice chatten. Ik zie dat de button ook op je scherm van onder komt. Doe dat even en vraag aan hun of ze nog een beter advies hebben. Die kunnen wat meer in het systeem rond kijken aan informatie dan ik hier kan.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gekozen.
Marcus2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel Energieboy,

ik laat zeker nog even weten wat ik ga kiezen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een keuze kunnen maken?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie meer in het topic komt, wordt het topic binnenkort gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic