klameijer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Derder keer reperatie

Tjonge wat is Vodafone slecht bereikbaar zeg.
Ik heb 3 kwartier in de wacht gehangen tot dat er iemand beschikbaar is en dan krijg je ook nog een antwoord waar je niet op wacht dan zal ie je doorschakelen dan moet ik een filiaal nummer geven ja dat heb ik dus niet. Fijn ik ben nu des duivels
ik heb van de week maandag ook gebeld met iemand van Vodafona die snapte het helemaal, die zei zelfs dat zij het voor ging leggen, hoe nu verder dat als ik dit zou melden dan zou dit in de gegevens staan als ik binnen 2 dagen na het telefoontje nog geen bericht zou hebben. Die gene die ik net aan de lijn had vroeg niet eens naar mijn gegevens hoe kun je mij dan door verbinden.

Ik verwacht dan ook dat mij Sony Experia sp nog niet goed is en dat ik nu voordat ik op vakantie ga anderhalve week een nieuwe telefoon krijg. Ik ben helemaal klaar met dit gezeur. Bah
Dit noem ik geen klant vriendelijkheid meer.
Anders volgende week maar de tv opzoeken misschien dat het dan fatsoenlijk kan, ik ben namelijk niet gauw op de kast te krijgen en zeer geduldig maar mijn geduld is nu echt op.

2 Reacties 2
melissa_5

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb je ze al via twitter proberen te bereiken??
Ik had binnen 15 min antwoord!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Er zijn inderdaad meerdere online suggesties waar je verder kan worden geholpen :). Zoals: Facebook, Twitter, chat, bellen.

@melissa_5 : Wat leuk om je positieve reactie te horen :).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic