Zaph

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe Galaxy Note 2 - paar dingen werken niet zoals verwacht

Ik heb gisteren mijn nieuwe Galaxy Note 2 ontvangen, maar ik ben er op het moment nog niet helemaal gelukig mee. De dingen waar ik tegenaan loop en nog geen oplossing voor heb kunnen vinden op het internet:
 
- WiFi blijft aan. Altijd, ook als de telefoon in slaapstand is, ongeacht de instellingen. Beetje balen als de batterij leeg is als je wakker wordt
- wat ik ook aan notificatie gelduiden selecteer (zowel standaard als in het mailprogramma zelf), ik blijf bij nieuwe emails de Postman notificatie horen. Ook al staat in de lijst duidelijk een andere als actieve, ik hoor alleen Postman. Bij SMSjes werkt het wel goed.
 
2 Reacties 2
boelie

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wifi kun je toch handmatig uitzetten?
ik heb de galaxy note nu een paar dagen en bij mij doet hij het verder goed
geluid van ontvangen emails en berichten kan ik ook gewoon op stil zetten.
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ja, en ik kan de batterij er ook uit halen als ik ga slapen - dan loopt 'ie ook niet leeg... :@ Waar het om ging is dat als ik zeg "Ga uit als de telefon in slaapstand gaat", dan 'ie dan ook uitgaat.
 
Wifi doet het op het moment trouwens zoals verwacht nadat ik tegen Skype gezegd had dat 'ie offline moest gaan bij afsluiten.
 
De emailnotificaties blijken brak geimplementeerd - als je een nieuwe account aanmaakt krijgt die een eigen notificatie. De instelling voor het hele emailprogramma haalt dus niet zoveel uit, behalve dat dat gebruikt wordt om de notificatie voor een nieuwe account een eerste waarde te geven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic