Yasmin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry whatsapp alleen via wifi

Hallo,
Ik heb een Blackberry Bold 9700 en wil graag gebuikmaken van internet en apps via wifi.
Vooral Whatsappen is lastig, hij doet het wel, maar er verdwijnt toch beltegoed(ik heb gewoon prepaid),
terwijl wifi aanstaat en gekoppeld is aan mijn thuisnetwerk.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alleen maar via wifi op whatsapp kan, zodat het me geen geld kost?
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Yasmin,

Dit is een bekend probleem. Je kunt "Gegevensservices" uitzetten om mobiel internet te blokkeren, maar het vervelende is dat je dan ook geen verbinding meer kunt maken via WiFi. Je vindt "Gegevensservices" bij Opties > Mobiel Netwerk. Als je echt geen verbinding wilt maken via Mobiel Internet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via 1201 of via Social Media. Mijn collega's kunnen dan een blokkade plaatsen op jouw nummer zodat er geen verbinding meer gemaakt kan worden met mobiel internet. Deze blokkade kun je niet zelf verwijderen, dus op het moment dat je weer verbinding wilt maken met mobiel internet, zul je ook weer contact op moeten nemen met de klantenservice.
Shurandy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarschijnlijk heb je whatsapp geen toestemming gegeven omgebruik te maken van wifi!
dit kan je aanpassen door naar: Opties > Toepassingen > Derde > Whatsapp > blackberry knop > Toestemmingen bewerken > Wi-fi Toestaan.
 
probleem zou dan opgelost moeten zijn
 
shurandy :).
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Shurandy schreef:
Waarschijnlijk heb je whatsapp geen toestemming gegeven omgebruik te maken van wifi!
dit kan je aanpassen door naar: Opties > Toepassingen > Derde > Whatsapp > blackberry knop > Toestemmingen bewerken > Wi-fi Toestaan.

probleem zou dan opgelost moeten zijn

shurandy :).
Heey Shurandy, ben ik eens benieuwd of het geholpen heeft 🙂 Fijn weekend
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic