lisvanmaas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s (plus) valt steeds uit............

hoii
 
Ik heb sinds ongeveer een jaar een samsung galaxy s plus. Maar sinds kort valt hij telkens uit. In het begin was het nog maar 1x per dag maar het is steeds erger geworden. Nu is het zelfs zo erg dat ik niet meer 5 min. bezig kan zijn of hij valt uit. Dit is niet zo als hij aan de lader zit. Dan kan ik er net zo lang op bezig zijn als ik wil. Als hij uitvalt en ik zet hem daarna weer aan geeft hij meestal opeens aan dat hij helemaal leeg is terwijl er voor dat hij uitviel stond dat hij nog 60 % ofzo had. En dan valt hij meestal weer binnen een minuut uit en dan zet je hem weer aan en staat er weer dat hij halfvol is. Pas is hij op een dag 10 x uitgevallen. Ik vind dit echt superirritant!! Weet iemand van jullie hoe dit kan of heeft iemand dit zelfde probleem of heeft iemand dit probleem gehad en het weten op te lossen? Ik hoor het graag. 
 
Groetjes, Lis
 
P.S. Ik wil hem misschien nu ook laten opsturen naar de samsung fabriek om het te laten maken want het valt als het goed is onder de garantie maar dan ben ik hem wel weer 2 en half tot 3 en halve week kwijt 😞 
2 Reacties 2
Q-Sholk

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Mega-irritant als je telefoon steeds uivalt. (daarom heb ik een iPhone ;))
Maar goed: het klinkt alsof je batterij het aan het begeven is. Of niet goed contact maakt. helpt het als je de contactpunten van de batterij VoORZICHTIG scoonmaakt met een droge doek?
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Lisvanmaas,

Welkom op ons forum en bedankt voor je bericht.
Ik heb het alleen even verplaatst naar het juiste board: Samsung, zodat andere gebruikers van dit toestel ook kunnen zien welke tips je krijgt.

Heb je iets aan de tip van Q-Sholk?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic