Brabantse123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering iPhone 4

Na verschillende berichten te hebben gelezen over het leveren van de iPhone 4, denk ik dat ik mijn verlenging beter kan annuleren. Ik heb hem namelijk vorige week besteld en verlengd. Waarop een medewerker van de klantenservice zei, dat ik hem vandaag binnen zou krijgen. Echter belde ik vandaag met de klantenservice en werd mij verteld dat dit nog wel 5 tot 10 werkdagen kon duren, ookal was mijn telefoon al met de koerier mee. Ik zie dat dit vaker gebeurd, en toestellen pas 9 weken later geleverd worden. Mijn huidige toestel is kapot, waardoor ik er niks meer mee kan. Ik zit dus ook echt te wachten op mijn nieuwe iPhone. Maar als medewerkers van de klantenservice verkeerde informatie geven, denk ik dat ik maar beter een andere provider kan zoeken. Aangezien ik hier op de site lees dat het leveren van een iPhone 4 blijkbaar heel moeilijk is.
23 Reacties 23
BruceD

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Brabantse123, vervelend dat de levertijd langer duurt dan verwacht. Een iPhone is een veel gevraagde smartphone, waardoor levering in enkele gevallen langer duurt dan normaal. Heb je wel de order bevestiging ontvangen? Hoe heb je het toestel besteld? Groeten, Bruce
netty1963

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier een soortgelijk verhaal. Mijn abbo verlengd op 13-11-2012 en een Iphone 4 besteld. Tot op heden al een aantal maal gebeld met klantenservice en mails gestuurd via FB. Er wordt me verteld dat de order juist in het systeem staat, maar niemand kan mij vertellen wanneer het toestel geleverd gaat worden. Ondertussen betaal ik al voor een duurder abbonement, maar heb ik mijn toestel nog steeds niet en heb ik het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Slechte service!
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi netty1963,

Vervelend te lezen dat je je toestel nog steeds niet hebt ontvangen. De iPhone is een gevraagd product op dit moment. Het ligt eraan welke type/hoeveel MB je hebt besteld en of deze op voorraad is.

Je geeft aan dat je via Facebook al contact heb opgenomen. Ik raad je aan om op je reeds eerder geplaaste post op Facebook te reageren zodat we dit via Facebook verder kunnen beoordelen en afhandelen. Geef ook even aan dat je al gepost hebt op ons forum.



Diekje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik weet niet waar ik aan toe ben. Bij bellen hierover bleef de medewerker uiterst vaag over de termijn waarop ik het toestel ontvang. Het antwoord was  "ik kan niet garanderen dat u het binnen een maand in uw bezit heeft..."
Wat ik graag zou willen weten is of jullie zeker weten dat het toestel geleverd kan worden en een uiterste termijn waar binnen dit het geval is.
 
Groeten Dieke
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Diekje,

Je gaat het toestel zeker ontvangen. Omdat het een veel gevraagd product is en we ook afhankelijk zijn van de leverancier kan het soms wat langer duren. We doen ons uiterste best om het toestel zsm te leveren.

Ik kan je niet aangeven binnen welke termijn je het toestel gaat ontvangen.
Stan05

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nog een geval. Maar dan met de HTC one S.
Ik wacht nu al exact 2 maanden en 2 dagen op het nieuwe toestel, ze zeggen dat ze een herlevering hebben aangevraagd maar dat het toestel nog niet in het magazijn geleverd is. Ik geloof echter niet dat het 2 maanden duurt voor er een nieuwe HTC one S wordt geleverd. Dit verhaal wordt me de laatste 3 weken verteld. Hiervoor was het, we hebben een herlevering aangevraagd en het toestel is onderweg naar de koerier. Ook onzin en ondertussen ben ik woest. Ik heb geld betaald voor de telefoon en betaal al 2 maanden een duur abonnement terwijl ik een waardeloze telefoon heb.. Was ik maar overgestapt naar een andere provider..
 
Geef me alstublieft eens fatsoenlijk antwoord en niet automatisch gegenereerd of zo een raar politiek antwoord waar ik toch niks wijzer van word.
ChrisWurdemann

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht ook al heel lang op mijn nieuwe iPhone 4. Enige oplossing volgens klantenservice is naar Vodafone winkels gaan in de hoop dat ze daar een exemplaar hebben.... Wordt er erg moe van en sta op het punt mijn contract bij Vodafone op te zeggen! En ben niet de enige zie ik.... 😞
Sakikawa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Winkels hoef je ook niet te proberen. Ik heb hem via de winkel besteld en daar het zelfde drama.
wel de 4 s en 5 op voorraad. Misschien moet vodafone die gaan leveren en het de schade maar bij Apple verhalen.
Zou in ieder geval veel tevreden klanten opleveren
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Stan05 schreef:
Hier nog een geval. Maar dan met de HTC one S.
Ik wacht nu al exact 2 maanden en 2 dagen op het nieuwe toestel, ze zeggen dat ze een herlevering hebben aangevraagd maar dat het toestel nog niet in het magazijn geleverd is. Ik geloof echter niet dat het 2 maanden duurt voor er een nieuwe HTC one S wordt geleverd. Dit verhaal wordt me de laatste 3 weken verteld. Hiervoor was het, we hebben een herlevering aangevraagd en het toestel is onderweg naar de koerier. Ook onzin en ondertussen ben ik woest. Ik heb geld betaald voor de telefoon en betaal al 2 maanden een duur abonnement terwijl ik een waardeloze telefoon heb.. Was ik maar overgestapt naar een andere provider..

Geef me alstublieft eens fatsoenlijk antwoord en niet automatisch gegenereerd of zo een raar politiek antwoord waar ik toch niks wijzer van word.


Hoi Stan05,

Ik denk dat het in dit geval beter is dat we de order even nakijken zodat we je een beter antwoord kunnen geven. Ik vermoed dat er het een en ander is mis gegaan. Heb je een Facebook of een Twitter account? Via die weg kun je ons een privébericht sturen met je gegevens zodat we de order kunnen nakijken. Het is namelijk niet handig om de gegevens die we nodig hebben hier op het forum te plaatsen 😉 Bellen kan natuurlijk ook als je dat prettiger vindt, maar via Social Media is het misschien iets makkelijker.
Diekje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo spoedig mogelijk en wat langer zegt me echt veel te weinig. En hoe doen jullie dat dan precies,  je best?  Ik wil niet eerst weken / maanden?? wachten om dan alsnog maar voor een 4s te gaan en te merken dat die ook uitverkocht zijn. Via de chat vertelde een medewerker mij dat jullie w.s. niet binnen twee weken kunnen leveren. Maar hoe is dat dan binnen drie weken? of zes, of twaalf? Is er wat jullie betreft ook een uiterste limiet wb wachttijd voor jullie klanten ?

Vriendelijke groeten Diekje
 
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Diekje,

Ik zou je graag meer duidelijkheid willen geven, maar helaas heb ik op dit moment ook geen ander antwoord. Als een toestel niet op voorraad is zijn we afhankelijk van nieuwe leveringen van de fabrikant. Een exacte leverdatum heb ik helaas niet voor je 😞
Diekje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste medewerker,
 
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om steeds mensen weer het zelfde antwoord te moeten geven en dat jij er ook niets aan kan doen dat e.e.a. zo op zich laat wachtten. Toch ga ik nog even door. Ik voel mezelf ter plekke in een zeurende klant veranderen door het gebrek aan verantwoordelijkheid dat vodafone hier op zich lijkt te nemen. Geloof me, ik hoef geen exacte datum. Ik wil graag weten wat de voor jullie langst aanvaardbare termijn is dat je een klant laat wachten terwijl het abonnement al is in gegaan. Een maand? Twee maanden ? een half jaar? Ik heb geen idee waar ik aan toe ben. Wat is het beleid van Vodafone hierin.

Vriendelijke groeten Diekje
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Diekje schreef:
Beste medewerker,

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om steeds mensen weer het zelfde antwoord te moeten geven en dat jij er ook niets aan kan doen dat e.e.a. zo op zich laat wachtten. Toch ga ik nog even door. Ik voel mezelf ter plekke in een zeurende klant veranderen door het gebrek aan verantwoordelijkheid dat vodafone hier op zich lijkt te nemen. Geloof me, ik hoef geen exacte datum. Ik wil graag weten wat de voor jullie langst aanvaardbare termijn is dat je een klant laat wachten terwijl het abonnement al is in gegaan. Een maand? Twee maanden ? een half jaar? Ik heb geen idee waar ik aan toe ben. Wat is het beleid van Vodafone hierin.

Vriendelijke groeten Diekje
Hoi Diekje,

Ik begrijp dat je graag meer informatie wenst over de levering van je toestel. Zoals al eerder aangegeven weten wij niet wanneer je het toestel precies zal ontvangen. Zodra het toestel weer op voorraad is zal deze zo snel mogelijk naar je verstuurd worden.
Over het beleid van Vodafone doe ik geen uitspraken.
Omdat deze niet op voorraad is mag je zelf beslissen of je wacht of annuleert.
Diekje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Beste medewerkers,

Dank jullie zeer voor jullie geduld met mijn vragen. Wellicht heeft Tom wat vragen van mij over het hoofd gezien en nogmaals ik verwacht niet  dat jullie me op dit momentprecies kunnen vertellen wanneer het toestel geleverd wordt.Ik verwacht wel voldoende informatie om mijn beslissing op te baseren als het gaat om wel of niet annuleren van mijn bestelling. Wat gebeurd er in dat geval met mijn nieuwe abonnement ?   

Met vriendelijke groeten Diekje
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Diekje schreef:

Beste medewerkers,

Dank jullie zeer voor jullie geduld met mijn vragen. Wellicht heeft Tom wat vragen van mij over het hoofd gezien en nogmaals ik verwacht niet dat jullie me op dit momentprecies kunnen vertellen wanneer het toestel geleverd wordt.Ik verwacht wel voldoende informatie om mijn beslissing op te baseren als het gaat om wel of niet annuleren van mijn bestelling. Wat gebeurd er in dat geval met mijn nieuwe abonnement ?

Met vriendelijke groeten Diekje
Wanneer je beslist om de bestelling te annuleren zal je order geannuleerd worden en zal het abonnement terug gezet worden naar je oude voorwaarden.
Munyal

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste allemaal,
 
Waarschuwing: de 4s is ook niet leverbaar, ik wacht nu ook al drie weken op dat toestel. En ook mij kunnen ze niets vertellen. Erg raar dat een grote speler als Vodafone geen idee heeft wanneer ze spullen van hun leverancier ontvangen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd met allerlei dingen die je 'eens kan proberen', met altijd hetzelfde antwoord: we zijn afhankelijk van onze leverancier. Lekker gemakkelijk. Als ik vraag waarom ik daar niet van op de hoogte gesteld wordt, maar er achter moet komen door zelf contact op te nemen met Vodafone hebben ze ook geen goed antwoord. Ik voel me net als Diekje een zeurende klant, maar eigenlijk heb je niet echt een keuze aangezien je niet geholpen wordt. Voel je er vooral niet te slecht onder Diekje! Het zou fijn zijn als Vodafone een beetje verantwoordelijkheid op zich zou gaan nemen.
 
Groet, Munyal
Diekje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Munjal,
 
Dank je voor je reactie. Fijn om begrepen te worden ! Als Vodafone dat nou ook in zou zien en zelf wat meer transparant zou zijn in plaats van zich te begeven het beperkte repertoire dat ze zichzelf opleggen zou het er een stuk beter op worden.
Dank je voor je informatie over de 4s want dat zag ik als alternatief. Ik denk dat ik binnenkort uitkom op de hele boel annuleren en overstappen naar andere provider.

Groeten Diekje
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
En denk je echt dat het bij andere providers beter geregeld is, die wachten ook op vooraad van hun leverancier, die providers zijn alleen blij dat je bij hun komt, en de rest van de contractduur laten ze je zitten, ook zou ik jullie overwegen om via Facebook/twitter contact op te nemen met Vodafone nederland.

Hierbij de direct link naar hun vodafone pagina. 

https://www.facebook.com/VodafoneNL?fref=ts
Munyal

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Diekje,
 
Dat zou inderdaad fijn zijn. Ik heb net voor de zoveelste keer gebeld en nog steeds geen indicatie. Ik zou wel deze bestelling kunnen annuleren (duurt 5 dagen voor dat verwerkt is?!) en een 32GB bestellen. € 100 duurder en ook daarbij staat dat er een langere levertijd is, terwijl de dame die ik sprak zei dat die wel normaal geleverd kon worden. 
 
Ik geef ze nog 1 week en als er dan nog geen verbetering is stap ik ook over op een andere provider. Dit is niet de manier waarop je met je klanten om hoort te gaan. Wat een stilte in de Vodafone-hoek...
 
Succes ermee!
 
Groet, Munyal
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic