lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@lel86,

Friends and family kun je bereiken via 0800-6677880
Leg de situatie uit. Zodat ze er achter aan kunnen gaan. Ik hoop dat het goed komt.

Groetjes stevied86
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja die heb ik al 6x gebeld en doen helemaal niets.vandaag kreeg ik een ander nummer om telefonisch te bestellen maar die kunnen niets met friends and family doen en sturen me weer terug daarheen.maar ik heb in ieder geval een bevestiging smal gekregen,dus er is vooruitgang.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan kun je als het goed is nu ook je bestelling bij houden
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gaat dat ook zonder ordernummer?want in de mail staat alleen bedankt voor je bestelling.u krijgt nog een mail wanneer het toestel wordt verstuurd.

Maar geen ordernummer.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan zou ik even wachten op de vervolg mail
Groetjes stevied86
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net gebeld of het nu wel gelukt is.maar nee staat weer niets in het systeem.

Kunnen ze in een Vodafone shop ook friends and family korting geven?
GewoonDennis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, en wacht inmiddels 2weken.
In de winkel kunnen ze niks met Friends&Family.

Ik heb wél een email met ordernr maar die is niet te tracken "Foute Bestel nr"..
Via de fb pagina al tijdje in contat met Vodafone en ook via de telefoon, online kunnen ze niets zien en via de telefoon zeggen ze dat ie niet te volgen is omdat ze de telefoon nog niet hebben.

Wordt dus afwachten op een mailtje Iel86 🙂
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoelang duurde het voor je de mail kreeg met ordernr.?
GewoonDennis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
25 februari besteld, paar keer gebeld en sinds 5 maart een email.
Maar ordernummer werkt niet, kreeg te horen dat niet alle bestellingen te tracken zijn maar dan moet je bellen voor de status 🙂
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou vandaag kreeg ik dus 3x een mail dat mijn abonnement nog niet verlengbaar is..terwijl ik de smartphone optie heb sinds augustus.. Gebeld naar 1201 en zeiden ze dat het abbo opengebroken moet worden en ik dan alleen telefonisch kan verlengen.heb opzichte de zelfde aanbieding gekregen als met friends and family. Gratis toestel ipv 89,99 en abbo 4 euro duurder per maand.

Duurt wel een week voor het abonnement wordt open gebroken.
Lolaa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi, vanmorgen heb ik mijn Abbo telefonisch verlengt met toestel (iphone 6 16gb gold), de levertijd bedraagt 3-6 weken :o. Er werd mij uitgelegd dat het niet uitmaakte welk toestel ik zou kiezen de levertijd bleef hetzelfde. Waarom is het zo'n lange levertijd? Er staat op de site bij de iPhone 6 direct leverbaar. Groetjes
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Lolaa,

Dan denk ik dat het een fout op de website staat. Anders zou inderdaad de levertijd niet zo lang zijn.
Durf even eerlijk niet te zeggen wat de regels hier verder van zijn.
Ik hoop voor je dat deze snel wordt geleverd voor je. via status order kun je jouw telefoon volgen via 08000560

Groetjes stevied86
thtb88

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Lolaa,

Vodafone hanteert een 20 werkdagen levertijd, in ieder geval zo wordt het mij steeds verteld.
NadiaG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb gister ochtend mijn abonnement verlengd en ook een nieuw toestel besteld, namelijk de iPhone 6 16GB goud. Ik heb gezien dat mijn abonnement verlengd is en dat ik meer GB geheugen heb gekregen. (van Red naar Red Super). Echter heb ik geen enkele bevestiging via de mail gekregen. Ik zou wel graag willen weten wat de status is.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goedemiddag@NadiaG,

Normaal ontvang je binnen 24 tot 48 uur de e-mail met jr orderbestiging.
Je kan de status opvragen via:
Online besteld

Bekijk de status online via My Vodafone
Bel gratis naar 0800-020 00 43

Telefonisch besteld
Bel gratis naar 0800-0560

Groetjes,
daims
NadiaG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@daims ik heb inderdaad al gebeld, maar de service is enkel van maandag tm vrijdag beschikbaar. Het probleem is zegmaar dat het een 4G vluggertje is, deze aanbieding is enkel vandaag nog geldig. Stel dus dat er iets is misgegaan, dan kan ik het vandaag nog opnieuw aanvragen, maar morgen bijvoorbeeld niet meer.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @NadiaG ,

Zou je misschien even kunnen kijken of de live chat via www.vodafone.nl/support/contact/ beschikbaar is bij jou? Zo ja, probeer dan even te vragen of het mogelijk is om nogmaals de bevestiging te verzenden naar je.
Via het forum kunnen we je geen bevestiging sturen, sorry.

Hopelijk is het snel in orde en kun je genieten van je nieuwe toestel als abonnement!
NadiaG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@SamsungExpert dat is ook nog een bijkomend probleem want de chat doet het bij mij niet. ik kan dus eigenlijk op dit moment behalve op het forum nergens contact met jullie krijgen..
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@NadiaG,

Hoe heb je je abo verlengt?

Online besteld: Bel 0800-020 00 43
Ma t/m vr 8.00 - 18.00 uur

Telefonisch besteld
Bel 0800-0560
Ma t/m vr 8.00 - 18.00 uur

Groetjes Stevied86
NadiaG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@stevied86 ik heb mijn abo online verlengd, dus ik krijg de ' telefoon service ' ook niet te pakken aangezien ze in het weekend niet beschikbaar zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic