RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@AleItalia dus miss ook morgen vracht!!!!🙏🏼🤩

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Het probleem is... Ze weten het oprecht niet... Apple kan 2 minuten voor de bezorging komt nog de bezorger bellen en aangeven dat die iPhones naar een andere bestemming moeten... Dus je kan er als bedrijf ook gewoon geen pijl op trekken....

 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Het kan morgen zijn of over een maand helaas😅

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik krijg trouwens ook geen 'helaas' - smsjes meer... Anderen wel? @Cecilia  worden er nog sms updates überhaupt?

Dice

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Heb de berichten hier afgelopen dagen in de gaten gehouden, dank iedereen die toch op wat voor manier dan ook mee denkt en helpt. Aan de hand van een aantal order nummers die hier gedeeld zijn kon ik voor mezelf wel een beetje inschatten wanneer ik mijn IPhone 15 Max pro zou gaan ontvangen. Ik heb gisteravond iets voor 10 uur een mail gekregen met t&t en hij wordt vandaag met PostNL bezorgd.

 

Misschien hebben sommige van jullie wat aan mijn ordernummer en andere gegevens:

Ordernummer 42988xxxx

Iphone 15 Max Pro Black 256gb (met verlenging) 

besteld op 15 sept, bevestiging per mail ontvangen 15:12 uur.

 

Laatste sms van Vodafone met info over levering ontvangen op 28 sept (bericht met nog even geduld te hebben er is geen exacte leverdatum), sindsdien geen sms meer enkel dus gister wederom contract ontvangen en later op de avond dus mail met t&t.

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

ik ben dan heel benieuwd wanneer ik aan de beurt ben met mijn ordernummer 43167 besteld op 15 september de iphone 15 pro max 256gb titanium natural 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Dan zit ik ongeveer 130.000 orders achter je🤣 kan beter de order omzetten in een iPhone 16 pro max op dit tempo🤣🤣

Dice

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hahahaha ja ik begrijp je reactie volkomen!! Helemaal met de enorm slechte communicatie die er wordt verleend. Dacht dat de ordernummers van ons toch dichter bij elkaar lagen, of was dat alleen die van @Ilsjaa bijvoorbeeld. Heb toch vooral jouw berichten en ook die van @Damian1998  gelezen, maar misschien met mijn warhoofd ze een beetje door elkaar gehaald. Excuus 😉

 

Hoop toch wel echt dat jullie ook snel de mail ontvangen met de t&t erin!! Is jullie gegund. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

ik ben benieuwd @Dice onze ordernummers liggen volgens mij niet heel ver van elkaar af

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik ben sowieso de sjaak nog want ik heb pas rond 19.35 besteld en dan ook nog de populairste kleur🤦‍♂️ 

 

Andere nummer in mijn account op de 18e maar dat toestel zou leverbaar zijn nu volgens Vodafone..

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

IMG_7986.png

belsimpel heeft heel veel pro max modellen op voorraad 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Jeetje zit jij nog zo ver achter mij dan?? 😱

Mijn PM 256GB NT heeft 43001xxxx de Pro 256GB NT van de 18e zit op 43036xxxx...

 

 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Annuleer bij Vodafone en bestel via Belsimpel die krijgen veel beter geleverd ...

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Dice Jaaaaa onze nummers liggen heel dicht bij elkaar! Jij hebt 42988xxxx en ik heb 42997xxxx

Heb ook hetzelfde toestel besteld zie ik. Leuk! Ik kwam er helaas pas rond half 3 doorheen op de website van Vodafone… 

 

Mijn hoop is gevestigd op volgende week als ik dit allemaal zo lees de laatste dagen. Worden aardig wat PM modellen uitgeleverd. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Zitten 90.000 orders tussen jullie 2... Gelukkig is dat zowel Vodafone als Ziggo en niet alleen maar iPhones🤣

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@AleItalia Das niet helemaal zo. De iPhone 15 pro max NT met 1TB geheugen heeft daar ook een levertijd van 6 weken... Ik heb nog niets verder meer gehoord, misschien volgende week. You never know.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Verschilt per toestel inderdaad en maakt ook uit of je hem los koopt of icm een abonnement  en dan ook nog met welke provider.

Dice

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Denk dat ik misschien ook even had moeten zeggen dat men pas iets aan mijn info heeft als hetzelfde toestel (pro Max 256gb black) is besteld en rond dezelfde tijd zeg maar. ☺️☺️

 

Eerlijk gezegd dacht ik aan het begin van deze week dat ik (aan de hand van alle berichten hier in dit topic) nog enorm lang zou moeten wachten. Vooral nadat de statuspagina met verzend info werd bijgesteld naar besteld t/m 3 okt en na 3 okt. Maar toen las ik een bericht (weet niet meer van wie) dat degene telefonisch had verlengd en volgens mij ook hetzelfde toestel en ordernummer dat niet ver uit elkaar lag met die van mij. 

@Ilsjaa Leukleuk 😃 Denk ook dat jij volgende week aan de beurt bent, zou zelfs mooi zijn als je vandaag je contract weer per mail ontvangt want dan krijg je gegarandeerd dezelfde dag nog een mail met de t&t, geen sms dus maar via mail. Ik kreeg het contract al bij bestelling op 15 sept. En toen gister het definitief contract zeg maar. Overigens kwam ik de 15e ook er erg moeilijk doorheen om te verlengen. Zat al voor 14 zowel op de site als in de app, uiteindelijk ging hij bij mij in de app sneller erdoor heen. Voor mijn gevoel kwam ik met mijn order net iets voor 15 uur er door. Bevestiging om 15:12 uur ontvangen toen.


@AleItalia @Damian1998  hopelijk is er een grote kans ook voor jullie op volgende week. Ik duim mee 😉 las ook dat er een aantal al zijn uitgeleverd met ordernummer rond de 43000xxxx. Ligt dus echt aan welk toestel we besteld hebben en de kleur.  Begreep de meeste willen de 15 pro Max in white en blue, zou niet weten of dat echt zo is of er gewoon van die kleuren en modellen minder geproduceerd worden omdat ze er vanuit zijn gegaan de kleur black doorgaans populairder is. Als ik onzin praat geef het me graag terug 😉☺️🫣

 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

De natural titanium is de populairste kleur, wit de minst populaire.

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Dice  Oehhh mijn bevestigingsmail is van 14:43 uur 🤞🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic