devesh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

usb modem met 22,50 tegoed

ik heb van de week een nieuwe usb modem  gekregen met 22,50 tegoed 
op de modem stond al 2,50 pepaid te goed alleen daar ben ik nu bijna door heen echter heb ik het gratis echter te goed nog niet begeschreven staan 
hoelang duurd dit 
12 Reacties 12
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Devesh,

Ten eerste welkom op het forum.

Het extra tegoed wordt bijgeschreven als je je geregistreerd hebt.
Als je een My Vodafone account aangemaakt hebt en je verdere gegevens invult krijg je binnen een paar dagen dit tegoed bijgeschreven.
Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice die je daar mee kunnen helpen.


devesh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat heb ik dus meteen gedaan probleem is ik kan mijn gegevens nu ook niet in zien nog kan ik ze bewerken  het zegt steeds dat het tijdelijk niet beschikbaar is
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
devesh schreef:
dat heb ik dus meteen gedaan probleem is ik kan mijn gegevens nu ook niet in zien nog kan ik ze bewerken  het zegt steeds dat het tijdelijk niet beschikbaar is
 
Geef het wat tijd, ik heb zo''n idee dat my vf een probleemkindje is voor vf ( correct me if i''m wrong) maar ik heb vaker probs met inloggen enz.
 
Greetz,

Nez
devesh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
imiddels is het nog steeds niet bij geschreven  dit duurd wel erg lang
 
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Devesh,

Raar dat je het tegoed nog niet heb gekregen. Zou je mij een Private Message kunnen sturen met betrekking van je usb modem 06-nummer? Dan kijk ik even of er iets verkeerd gaat in het systeem.

Alvast bedankt!
devesh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inmiddels heb ik mijn gratis tegoed nog steeds niet 
het mag allemaal wel ff duren  zijn ook al 3 mailtjes naar de helpdesk toe en daarop ook geen antwoord
 
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Mijn excuses Devesh, door de drukte hier is er veel gebeurd en hierdoor jouw aanvraag verwaterd. Maar ik heb het nagekeken en de 5 euro is niet doorgekomen. Ik heb als vervolg actie meteen de 5 euro voor je op je beltegoed gezet, echter wil ik er wel op wijzen om een internet bundel aan te schaffen, anders is de 5 euro meteen weg.
devesh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
allemaal leuk maar ik heb een usb modem aan geschaft  waar ik na registratie nog eens 400 mb bij zou krijgen ik heb me geregisteerd ik heb mijn gegevens gemaild  maar die 400 mb heb ik nogsteeds niet en volgens mij is 5 euro beltegoed geen 400 mb
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Devish,

De actie waar je over spreekt is dat je bij registratie een x aantal MB krijgt.

Gezien patrick het mobiele nummer van je heeft mogen ontvangen, zal ik hem hierover aanspreken en het voor je oplossen.

Groetjes,
devesh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en nog steeds geen 400 mb er bij 
begin me zolangzamer hand flink genaaid te voelen 
 
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hallo Devesh,

Dan geef per PM het mobiele nummer van jou internet aansluiting.
Dan kan ik alsnog voor je kijken wat er is gebeurd en als het terecht is die 400mb bundel plaatsen.

Groetjes,
Roy
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Meer dan een maand geen verdere reactie.
Er is gevraagd om een PM, nummer moet bekend zijn bij ons.

Slotje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic