melissa_5

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overdracht nog steeds niet gebeurt!

Beste vodafone,

voor 2 weken terug heb ik jullie een brief gestuurt met daar in aangegeven dat
mijn vader "zijn abonnement" over draagt aan mij.
Het abonnement heeft altijd al op mijn rekening nummer gestaan maar ik kon nooit iets
wijzigen omdat het op mijn vaders naam stond (wachtwoord heeft niet gewerkt die vergaten we allebei)

Gisteren heb ik naar jullie klantenservice gebelt en die vertelden mij dat er nog geen brief binnen is gekomen.
wat ik heel raar vind want ik heb op dinsdag 27 mei rond 18.00 uur de brief op de post gedaan.
op jullie site staat dat z'n brief binnen 10 werken dagen binnen zou moeten zijn en worden verwerkt.
De telefooniste heeft me heel vriendelijk geholpen en toen begon ik aan mezelf te twijfelen of ik de brief nu vorige week had gestuurt of voor 2 weken terug. toevallig had ik de dag er voor een topic online gezet over dat ik erg
veel over mijn limiet ben gekomen zonder van jullie een 75% smsje te hebben ontvangen (al een paar maand niet van jullie ontvangen)

Ik vind dit heel frustrerend want nu kan ik nog steeds niks wijzigen aan mijn abonnement tot dat de brief "is aangekomen"

Help?!

Ooh ja en jullie app werkt niet volledig op mijn telefoon dat doet hij al een paar weken/maanden niet ik ben al bij de winkel geweest maar zij weten het ook niet ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en ik heb vorige week een update gedaan maar ik kan nog steeds niet mijn verbruikte mb's zien. ook kan ik ze niet zien bij jullie op de site
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @melissa_5

Via het forum kunnen we je niet met de overdracht helpen. Als de medewerker aangeeft dat er geen brief aangekomen is dan is deze of nog niet verwerkt of niet goed aangekomen. Ik raad je aan om voor de zekerheid de brief nog eens te sturen.

Met de weergave van tegoed en verbruik zijn helaas problemen, dit wordt zsm opgelost. Excuses voor het ongemak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic