Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Wil iedereen die nu of later vandaag of in de nabije toekomst wel nog even denken aan onze actie omtrent de iPhone 5: The Vodafone Unboxing Challenge!

Er zijn leuke prijzen te winnen met deze challenge, plus je vereeuwigt jezelf en je iPhone 5 :D.

Kijk hier voor de uitleg: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/The-Vodafone-Unboxing-Challenge-iPhone-5/t...

Ik hoop op zijn minst een filmpje te ontvangen van een aantal van jullie!
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik had een vraagje Stevie.
Ik heb vrijdag een smsje gehad dat ik deze week mijn iPhone 5 zou gaan ontvangen, dus hoop dat ik de iPhone vandaag of morgen ontvang maar dat is het probleem niet. Ik heb nu een Blackberry en mijn abonnement is vannacht omgezet en als ik het na kijk staat er dat ik een iPhone abonnement heb, maar doet mijn Blackberry het nu niet meer..? Verder is mijn abonnement wel omgezet maar mijn einddatum nog niet.. Weet jij of dat gaat gebeuren als ik mijn nano-sim heb geactiveer?
 
Alvast bedankt!
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Stevie

Is het zo dat zolang mijn abbo niet omgezet is ik voorlopig nog nergens op hoef te rekenen/hopen?
Mijn einddatum staat nl. nog steeds op 19 Aug. 2012.

Gr. Nicky.
MBodbijl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
WHoeoeee
 
Wij is binne
3 okt besteld 16:30 telesales
16 gb zwart 1-11 11:25 gelevert 😉
Silverlink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik zit ook in de groep van de mensen die vrijdag een SMSje hebben ontvangen dat ze deze week een telefoon krijgen en ik heb besteld op 05-10-12. (iPhone 5 32GB Black)
 
Nu zie ik dat mijn abonnement vannacht is overgezet naar de nieuwe abonnement echter zie ik nu staan dat ik 1GB data heb (Web 1Gb) terwijl ik 10Gb moet hebben!
 
Klopt dit dan wel of wordt dit pas geactiveerd als ik daadwerkelijk mijn iphone binnen heb?
 
mvg,
 
Michael
marijn21

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@stevie
 
Iphone is binnen!
 
Je had helemaal gelijk!
 
Dank je wel voor al je moeite.
 
netjes afgeleverd (niet kapot) in 4 weken tijd.
 
 
Gr marijn
Sandertje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb heel lang mijn geduld kunnen bewaren en heb heel veel hier op het forum gelezen waardoor ik wist hoe het er ongeveer aan toe ging (bedankt Stevie), maar nu ben ik er ook wel een beetje klaar mee.
 
Ik heb op 2 oktober 16gb zwart besteld. Afgelopen vrijdag een smsje gekregen waarin stond dat ik binnen een week mijn Iphone zou krijgen. Ik heb gister contact opgenomen met de klantenservice. Prima geholpen (dacht ik), ze heeft mijn order er doorheen geduwd en kreeg ook meteen een mailtje met orderbevestiging en ze zei dat ik mijn Iphone binnen 2 dagen zou krijgen. Ze zijn toen: 'als je het precies wilt weten moet je morgen weer even contact opnemen.' Dit heb ik dus net gedaan en krijg ik te horen dat hij pas na het weekend aankomt en dat ik gister dus eigenlijk gewoon een lul verhaal te horen heb gekregen. Volgens mij klopt er dan toch echt iets niet.
peterbraakhuis

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Elke pagina lees je hier ongeveer 5 reacties van foutief ingelichte mensen door de KS. En toch weer bellen, en er de grootste waarde aan hechten Mensen wacht nou eens af, het is nog geen vrijdag!

troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Jill schreef:
Goedemorgen!
 
Ik heb afgelopen vrijdag ook een sms gehad dat ik binnen een week mijn iphone geleverd zou krijgen.
Naar aanleiding van die sms contact opgenomen met Voadfone en nu blijkt dat mijn Iphone niet geleverd wordt en ik moet wachten op de volgende lading?
 
Hoe zit dit dan?
 
groetjes Jill
Goeie morgen Jill,
 
Bij mij is het precies hetzelfde verhaal. Als je terug leest zie je ook dat Stevie daarop (2x) gereageerd heeft. In haar reactie zegt ze dat ze zeker weet dat als je afgelopen vrijdag een smsje hebt gehad je zeker deze week je iPhone 5 binnen krijgt. Ook ik heb contact opgenomen met KS meerdere malen en ook ik kreeg te horen dat ik moet wachten op de volgende levering.
 
Tuurlijk hoop ik dat Stievie gelijk heeft maar iedereen die ik van KS gesproken heb zeggen allemaal het tegenovergestelde. Geen idee wie nou gelijk heeft. Vandaag of morgen zal uitwijzen wie er gelijk heeft.
 
Groetjes troy
twannes360

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie, 
 
ik heb ook de iphone besteld, de 28e van vorige maand. (16gb white).
Nu was er wat mis gegaan met het overzetten van mijn abonnement van kpn naar jullie. dat is nu als het goed is verholpen.
maar toch ben ik bang dat er iets niet goed is gegaan, want ik kreeg weer 2 smsjes dat mijn order in behandeling word genomen. die kreeg ik vorige keren ook. en toen ging het dus mis. dat ik de iphone wat laat krijg dat begrijp ik wel. alleen zou ik het wel fijn vinden als ik een bevestiging ergens kan krijgen dat echt alles goed is gegaan met het overzetten van mijn abbo.
 
heb ik iig ruim de tijd om een leuk unboxing filmpje te maken....... 😛
 
Gr, Twan v
maarten141

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo mede forum bewoners 😉
 
28 sept iphone wit besteld (verlenging online) afgelopen week GEEN smsje gehad, gisteren wel bevestigings email ontvangen en nu net geleverd.
Dus iedereen die een witte heeft besteld dit gaat duidelijk op een andere manier als bij de zwarte .
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
troyin_iPhone5 schreef:
Jill schreef:
Goedemorgen!

Ik heb afgelopen vrijdag ook een sms gehad dat ik binnen een week mijn iphone geleverd zou krijgen.
Naar aanleiding van die sms contact opgenomen met Voadfone en nu blijkt dat mijn Iphone niet geleverd wordt en ik moet wachten op de volgende lading?

Hoe zit dit dan?

groetjes Jill
Goeie morgen Jill,

Bij mij is het precies hetzelfde verhaal. Als je terug leest zie je ook dat Stevie daarop (2x) gereageerd heeft. In haar reactie zegt ze dat ze zeker weet dat als je afgelopen vrijdag een smsje hebt gehad je zeker deze week je iPhone 5 binnen krijgt. Ook ik heb contact opgenomen met KS meerdere malen en ook ik kreeg te horen dat ik moet wachten op de volgende levering.

Tuurlijk hoop ik dat Stievie gelijk heeft maar iedereen die ik van KS gesproken heb zeggen allemaal het tegenovergestelde. Geen idee wie nou gelijk heeft. Vandaag of morgen zal uitwijzen wie er gelijk heeft.

Groetjes troy
Hey!

Ik heb gezegd dat er zeker een toestel voor je is.....:)
We doen onze best om zoals in het smsje is gezegd alles deze week uit te leveren, maar we hebben zondag die storing gehad waardoor er evt. iets vertraging in is gekomen en het dus ook vlak na het weekend kan zijn. Maaaaaar we zijn druk druk druk en hopen inderdaad deze week alles nog uit te kunnen leveren. Maar er ligt zeker een toestel met jouw naam op!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
twannes360 schreef:
Stevie,

ik heb ook de iphone besteld, de 28e van vorige maand. (16gb white).
Nu was er wat mis gegaan met het overzetten van mijn abonnement van kpn naar jullie. dat is nu als het goed is verholpen.
maar toch ben ik bang dat er iets niet goed is gegaan, want ik kreeg weer 2 smsjes dat mijn order in behandeling word genomen. die kreeg ik vorige keren ook. en toen ging het dus mis. dat ik de iphone wat laat krijg dat begrijp ik wel. alleen zou ik het wel fijn vinden als ik een bevestiging ergens kan krijgen dat echt alles goed is gegaan met het overzetten van mijn abbo.

heb ik iig ruim de tijd om een leuk unboxing filmpje te maken....... 😛

Gr, Twan v
Hey Twan,

Ik kan helaas je order niet nakijken via het forum, maar probeer even een tweet of facebook post te sturen, dan kan de smartphone web crew je helpen! Dan kunnen zij evt. de gegevens van je nummerportering nakijken om te kijken of die goed in het systeem staan.

Succes er in ieder geval mee! Mocht je nog andere vragen hebben dan wil ik natuurlijk graag kijken of we je hier kunnen helpen!
En ik kijk uit naar het originele idee waar je mee kunt komen voor de video;)
Yama1992

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Order datum: 29-09-2012
Verwachte wijzigingsdatum abonnement * 29-09-2012

Alleen eergisteren een mailtje gekregen met de bovenstaande informatie erin. Mijn abbo is nog steeds niet omgezet .. dus blijven afwachten denk ik?
maarten141

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik had gisteren hetzelfde mailtje, op my vodafone is me abbo ook nog niet omgezet, maar wel vandaag mijn iphone geleverd gekregen. dus ik hoop voor je dat je ook vandaag of morgen aan de beurt bent om je telefoon te krijgen
 
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@Stevie
 
Ik weet dat je dat gezegd hebt. En ik ga daar ook vanuit. Feit blijft dat iedereen wat anders zegt. 
Ik geloof je en ga je ook duizendmaal bedanken als ie hier is. Enfin er is een toestel met mijn naam erop waarom is dat in geen enkel systeem bij VF zichtbaar. Want dan is het logisch dat zei zeggen hij is er niet. En dat schept verwarring. 
 
Verders ben jij en blijf jij een topper en ik een zeurkous haha.
 
mooie groet,
Valinor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Eindelijk een teken van leven. Heb een witte 16gb besteld.
Kreeg net dit mailtje:
Beste  xxxxxxxxx,

Je  hebt op 2012-10-03 een bestelling geplaatst op de website van  Vodafone onder bestelnummer: xxxxxxxxxxx.

Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud duurt de verwerking iets langer.  Hou rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.

We houden je per sms  en/of e-mail op de hoogte van de voortgang van de nummerbehoudaanvraag. Zodra de  nummerbehoudaanvraag is geaccepteerd door je huidige provider, neemt onze koerier telefonisch contact met je op voor het maken van een  leverafspraak.
 
Mijn abo van Hi loop 8 november af dus hopelijk is dit niet een standaard mailtje dat gestuurd wordt wanneer ze tegen je deadline aanlopen.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
troyin_iPhone5 schreef:
@Stevie

Ik weet dat je dat gezegd hebt. En ik ga daar ook vanuit. Feit blijft dat iedereen wat anders zegt.
Ik geloof je en ga je ook duizendmaal bedanken als ie hier is. Enfin er is een toestel met mijn naam erop waarom is dat in geen enkel systeem bij VF zichtbaar. Want dan is het logisch dat zei zeggen hij is er niet. En dat schept verwarring.

Verders ben jij en blijf jij een topper en ik een zeurkous haha.

mooie groet,
Haha nee hoor, nee maar ik bedoelde ik heb gezegd dat er een toestel voor je klaarligt, niet dat ie zeker deze week word uitgeleverd.
Zijn wat problemen geweest door de storing, maar streven is vrijdag....


Frederick550

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie hebben de mailtjes over abonnementen die gewijzigd worden en de verstuurde orderbevestigingen ook een relatie met een toestel? Met andere woorden; als je zo'n maitlje of orderbevestiging krijgt, dan betekent het dat je order door het systeem aan het gaan is, maar betekent dat ook dat er een toestel voor je is? En werkt het ook andersom, als je geen maitlje of orderbevestiging hebt dan is er sowieso nog geen toestel voor je?
Al

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, 
 
Ik heb op 04-10 een iPhone 5 wit 16 GB besteld tot op heden niks gekregen of gehoord (mail, sms)! Ik heb zelfs geen ordernummer gekregen.. Ik heb meerdere malen met de KS gebeld, maar niemand kan me iets vertellen! 
 @Stevie Kun je mij alsjeblieft helpen? Heb je misschien iets meer info voor me? 
 
Gr. AL
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic