Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Pbr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Indien je een iPhone 5 met 32 of 64 GB wil, zijn die nog aanwezig? Moet je daar voor bijbetalen?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Op een gemiddelde zaterdag moet je ook een kwartier wachten, dus dat is niets bijzonders.

Dit is bij T-Mobile:
]http://s21.postimg.org/5ktw3cd1z/IMG_20130613_WA0000.jpg
Proxivire

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@SenorSjon Hallo tweakert, mooie foto heb ik gemaakt he? 😉
davinci

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat kost het dan als ik een iPhone 5 haal met 16 gb, want ik lees dat de actie opeens tussentijds vervroegd is (jammer....)? In Katwijk nog beschikbaar?
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe zit met de verhoging van de data? Ik heb dit toevallig gevraagd aan een medewerker toen ik voor iets anders belde. En die medewerker gaf aan dat het voor mij niet geldt. Ik heb mijn abonnement via de 50% actie namelijk, maar of de medwerker dat wist is nog maar de vraag. En mijn abonnement is de 11de ingegaan btw.

Dus geldt dit nu voor iedereen?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
davinci schreef:
Wat kost het dan als ik een iPhone 5 haal met 16 gb, want ik lees dat de actie opeens tussentijds vervroegd is (jammer....)? In Katwijk nog beschikbaar?
Je zou natuurlijk even de moeite kunnen nemen om het topic te bekijken. Volg gewoon de VF webshop. Het verschil met standaard (6x50% korting) of deze actie (12x50% korting) is niet erg groot. Je hoeft je ook niet druk te maken om rijen voor de winkel bij Vodafone.

Wat het jou kost weet ik niet. Ik weet niet of je met de auto of de trein gaat, wat je voor eten meeneemt onderweg etc.


@Proxivire
Jup, Dit forum is wel irritant met img-tags, dus vandaar alleen een linkje. 😛

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Arina schreef:
r2get schreef:
En ter info, 2 maten van me hebben ook vodafone red, maar die zijn gewoon wegens FUP afgesloten en moesten een maand wachten voordat ze weer konden bellen. Dus onbeperkt is niet helemaal onbeperkt...

Voor bellen en Smsen geldt zoals de anderen al aangaven een fair use policy, bij redelijk gebruik is het dus onbeperkt. Check even artikel 3 van de algemene voorwaarden. Pagina 17 om te zien wat er onder misbruik verstaan wordt.

Volgens mij heeft een rechter T-mobile veroordeelt wegens dergelijke uitspraken.
Zolang er limiten of restricties aan iets zitten (in dit geval aantal minuten of smsjes) is het NIET onbeperkt.
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=onbeperkt〈=nn De officiele betekenis van onbeperkt. Onbegrensd, en door een X aantal minuten of smsjes te geven begrensd men de boel.
Snap trouwens niet waarom Vodafone, zoals al een aantal keer is aangegeven, niet de bestellingen aanneemt en de ontbrekende toestellen (ivm uitverkocht zijn) bij besteld. Zo haal je, lijkt mij, nog iets meer mensen binnen als abonnee. Maar wie ben ik als simpele consument?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Pbr schreef:
Indien je een iPhone 5 met 32 of 64 GB wil, zijn die nog aanwezig? Moet je daar voor bijbetalen?
Die zijn ook op voorraad! Met een bijbetaling van € 99,- voor de iPhone 5 32 GB en € 199,- voor de 64 GB.

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
wveersema schreef:
Vreemd hoor. Telefonisch kan je toch ook gewoon verlengen zonder legitimatie... Houdt voor mij op nu. Ik kan dat niet meer regelen voor morgen.
Inderdaad raar.
Zelf via de telefoon verlengd en men vraagt nooit om ID.
Ook de postbode niet. Even tekenen (wie zegt dat het mijn handtekening is?) en hoppa...
Nergens overduidelijk bewijs dat IK verlengd heb.
Heb de verlenging ondertussen geannuleerd want sinds dat RED is geworden zuigt het behoorlijk.
Slechtere dekking ( ja in meerdere toestellen waar ik het eerst wel had) 4G... leuk maar niet in mijn regio of waar ik kom... En de minuten en smsjes zijn aan mij ook niet besteed. Gelukkig stopt KPN met lease, dat wordt shoppen, kan je er tenminste weer normaal samenstellen, net zoals bij Tmobile maar dan met een goed netwerk en WEL 4G waar ik woon en kom 😄
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SQ schreef:
Hoe zit met de verhoging van de data? Ik heb dit toevallig gevraagd aan een medewerker toen ik voor iets anders belde. En die medewerker gaf aan dat het voor mij niet geldt. Ik heb mijn abonnement via de 50% actie namelijk, maar of de medwerker dat wist is nog maar de vraag. En mijn abonnement is de 11de ingegaan btw.

Dus geldt dit nu voor iedereen?
Bedoel je de dataverhoging van 1 GB naar 2 GB? Deze geldt voor bestaande en nieuwe klanten :-).
Proxivire

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@SenorSjon

Geen issue hoor, vond het gewoon grappig om hem langs te zien komen. 🙂
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goeiemorgen allemaal, even een kort berichtje van de collega's uit Katwijk:

Op dit moment is het rustig in de winkel. Er zijn geen wachttijden en alle gangbare toestellen zijn op voorraad. Daarnaast is het misschien leuk om te weten dat er in het winkelcentrum waar de winkel in zit een Summersale is. De Vodafone winkel in Katwijk is daarom tot 23:00 open.

Handig als je na werktijd nog even wilt binnenlopen 🙂
Pbr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, vanmorgen naar de Vodafone winkel geweest in Valkenswaard. Gelukkig geen wachtrijen, kon zo doorlopen en stond binnen een half uurtje weer buiten. Super geholpen en ondanks dat ze het normaal tijdens deze dagen niet doen alles overgezet. Ik ben super tevreden!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé Pbr, top om te horen! Als de drukte in de winkel het toelaat, helpen we je graag met het overzetten van je contacten en gegevens. Welk toestel heb je gekozen? Alvast veel plezier ermee!
Pbr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iPhone 5 met 32 GB.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Pbr,

Uitstekende keuze 😄
Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden.
Ik wens je alvast een heel fijn weekend!
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
SeR schreef:
SQ schreef:
Hoe zit met de verhoging van de data? Ik heb dit toevallig gevraagd aan een medewerker toen ik voor iets anders belde. En die medewerker gaf aan dat het voor mij niet geldt. Ik heb mijn abonnement via de 50% actie namelijk, maar of de medwerker dat wist is nog maar de vraag. En mijn abonnement is de 11de ingegaan btw.

Dus geldt dit nu voor iedereen?
Bedoel je de dataverhoging van 1 GB naar 2 GB? Deze geldt voor bestaande en nieuwe klanten :-).
En Red Super? De meerwaarde hiervan wordt zo wel een stuk minder, vooral als die MultiSim er nu al drie weken over doet om hier te landen. Krijgen die een 4GB >>> 10GB upgrade net als vorig jaar? Of na 4GB wel langzamer, maar geen kosten?


Overigens, ik hoop niet dat jullie verbaasd zijn dat er geen kip meer in de winkels komt. Ook op dit forum is de serene rust weergekeerd met een paar berichten per dag.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
SenorJon,

De huidige actie geldt alleen voor de Red abonnementen, en heeft geen betrekking Red Super of Red Essential.
Of er ook iets met de andere Red abonnementen gaat gebeuren, hier hebben we vooralsnog geen informatie over maar wie weet wat de toekomst gaat brengen.



BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Beste vodafone moderators/assistenten, komop, 4 weken geleden zochten jullie contact met jullie eigen medewerker (forumnaam Sodali). Geef nou toe dat Pascal de Jong een medewerker van jullie is! Komop Stevie de moderator.
gigab

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ok, even voor alle duidelijkheid, de actie is dus nu nog steeds niet (terug) veranderd naar 2 jaar 50 procent korting op je red abbonnement op de actiedagen in de betreffende winkels?? Echt nog maar 1 jaar korting en daarna volle pond een jaar lang???Als dat zo is, baal ik hier wel ontzettend van eerlijk gezegd, een beetje rechtlijnigheid en consequentie is wel fijn in een provider.Ben momenteel een t-mobile klant en had graag de overstap gemaakt, maar nu natuurlijk niet, scheelt dan nl. niks met hun aanbieding en daar hoef ik niet voor in de rij te gaan liggen :)))Hadden al onze planning gemaakt om dat wel te doen, krijg je dit :(Beetje blij maken met dode mus heet zoiets...Graag responsegrtz!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic