Hysteria

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen bestelling status?

Hallo iedereen,
 
Ik heb eergister mijn abonnement verlengt, en zou mijn iPhone 5 en simkaart opgestuurd krijgen.
Gister heb ik een bericht gekregen dat alles in verstuurd en dat ik de status van mijn bestelling kan zien via vodafone.
Ik heb geprobeerd om het op te vragen (via internet) maar er schijnt een technische fout te zijn. Nou is mijn vraag hoe kan ik er achter kan komen wanneer de verwachte leverdatum is.
 
Met vriendelijke groeten,
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hysteria
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor de reactie, hoop dat het niet altelang zal duren tot ik een antwoord krijg :$ aangezien ik zo snel van me Blackberry Bold 9780 afwil.
 
 

Bekijk in context

6 Reacties 6
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Telefonisch contact zoeken met vodafone is een optie, anders even via social media(facebook, etc.) contact zoeken met Vodafone 
Hysteria
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Probleem is dat ze niet bereikbaar zijn op zaterdag (althans dat wat ik nodig heb) en op facebook krijg ik ook geen reactie.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Het kan druk zijn, Vodafone reageert wel, enige geduld is wel nodig
Hysteria
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact gehad via Facebook met melanie, ik zou zo snel mogelijk een antwoord krijgen. dat is nu zo'n 2,5 uur geleden en niets gehoord. ook al was het dat ze ermee bezig zijn. Toch nog een keer geprobeerd om even de orderstatus te bekijken maar te vergeefs. 
 
Hoop dat er een reactie komt van melanie / of iemand anders die wat meer weet.
 
Met vriendelijke groeten,
Emiel V
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
De prive berichten op facebook worden beantwoord op volgorde van binnenkomst, dus even geduld
Hysteria
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor de reactie, hoop dat het niet altelang zal duren tot ik een antwoord krijg :$ aangezien ik zo snel van me Blackberry Bold 9780 afwil.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic