Ksar10

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet kloppen van gemaakte kostem

Dag,

Ik heb een met jullie op facebook contact gehad over mijn dateverbruik in het buitenland, jullie vroegen me om alles in een privebericht te zetten. Waarom dit niet openbaar mocht weet ik ook niet.

Jullie vertelden mij dat ik mis zat met de gemaakte kosten!

Maar toen ik eenmaal met bewijs kwam dat ik helemaal niet mis zat kwamen jullie met het volgende antwoord:

'Hoi Achmed, we gaan hierbij uit van de informatie uit onze eigen systemen. Deze afbeeldingen kan ik niet gebruiken omdat je altijd afzonderlijke sms-berichten kunt verwijderen. Verdere berichten over dit onderwerp worden dan ook niet meer beantwoord. Groeten, Marc'

Zo ga je tog niet om met een klant of wel soms?



Ik zal even uitleggen wat het geval is, ik heb gebruik gemaakt van de alles in een op reis xl dagbundel, en ik kom er achter dat ik er 50 euro overheen ben gegaan.

Dus ik ben gaan kijken, en vroeg om uitleg.

Jullie geven aan dat ik een sms heb ontvangen op 16-08-2014 dat ik 80% van mijn bundel heb verbruikt, die heb ik nooit ontvangen.

Ik begon te twijfelen aan mezelf, tot dat ik mijn rekening ging bekijken en mijn smsjes ging door spitten.
op 16-08-2014 om 23:44 heb ik de dagbundel stopgezet. Ik heb een bevestigingssms direct ontvangen hierover.

op 16-08-2014 om 23:44 zie je in mijn rekeningoverzicht dat ik voor het laatst gebruik hebt gemaakt van data in het buitenland en dat daar ook kosten voor zijn gerekend.

Nogmaals, ik heb toen nog geen sms ontvangen (volgens jullie wel maar goed).

Nu komt het leuke op 17-08-2014 om 05:10 als ik inmiddels alweer in Nederland ben, krijg ik een sms dat ik nu 100% heb verbruikt van mijn alles in een op reis dagbundel XL.

Kunnen jullie mij vertellen hoe ik kosten heb kunnen maken op 16-08-2014 terwijl ik mijn limiet pas op 17-08-2014 om 05:10 heb bereikt?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Ksar10 Je hebt dit topic op twee plaatsen in ons forum gezet. In dit board staat het sowieso verkeerd. Dus ik sluit dit topic. Het andere topic laat ik open staan, zodat andere forum-gebruikers daarop kunnen reageren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic