bartjan12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 5 en prepaid

Hallo,
 
Ik heb nu een iPhone 5 in huis (simlockvrij) en wil graag beginnen met een prepaid kaart. Ik zag op de website bij prepaid staan dat er ook een nano-sim verkrijgbaar is. Ik vond deze in de shop als "NANO Sim Prepaid" en hij kost 7,50 euro. Als ik deze koop, kan ik die dan in de iPhone stoppen en hoef ik dan geen extra prepaid-abbonnement af te sluiten? Dus de kaart erin stoppen en klaar?
 
Groetjes,
Bart-Jan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi bartjan12

Ik heb je bericht even verplaatst naar het Prepaid-bord. Hier is het beter op zijn plaats en gemakkelijker terug te vinden voor klanten met dezelfde vraag.

Je kunt je nieuwe prepaid-nano-simkaart inderdaad in je toestel plaatsen en meteen bellen. Je toestel moet dan wel simlockvrij zijn.
Denk er wel aan dat je een smartphone hebt. Deze maken vaak automatisch contact met het datanetwerk voor bijvoorbeeld updates. Dan loopt je beltegoed leeg, zonder dat je er iets van merkt.
Zet daarom het internet in je telefoon uit, of installeer een BloX. Je kunt hier kijken welke mogelijkheden er zijn.

Veel plezier met je nieuwe aankoop!

Bekijk in context

6 Reacties 6
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Wat bedoel je precies? misschien een link
Q-Sholk

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Als ik deze koop, kan ik die dan in de iPhone stoppen en hoef ik dan geen extra prepaid-abbonnement af te sluiten? Dus de kaart erin stoppen en klaar? 
Sorry, ik snap het ook niet helemaal. Prepaid is prepaid en abonnement is abonnement.
Zover ik weet is het bij beide gewoon je simkaartje erin doen en bellen maar.
LadySpindon

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat dacht ik ook. Let wel op dat je je internet blokkeert, anders is je beltegoed zo op. Dat is mij ook al gebeurd.
Of je zet er zo'n internetbundeltje op. Dat is veel goedkoper dan via je beltegoed.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi bartjan12

Ik heb je bericht even verplaatst naar het Prepaid-bord. Hier is het beter op zijn plaats en gemakkelijker terug te vinden voor klanten met dezelfde vraag.

Je kunt je nieuwe prepaid-nano-simkaart inderdaad in je toestel plaatsen en meteen bellen. Je toestel moet dan wel simlockvrij zijn.
Denk er wel aan dat je een smartphone hebt. Deze maken vaak automatisch contact met het datanetwerk voor bijvoorbeeld updates. Dan loopt je beltegoed leeg, zonder dat je er iets van merkt.
Zet daarom het internet in je telefoon uit, of installeer een BloX. Je kunt hier kijken welke mogelijkheden er zijn.

Veel plezier met je nieuwe aankoop!
bartjan12
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, ik snap het. Ik ga het nog even verder uitzoeken!
Bedankt!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
bartjan12 schreef:
Oke, ik snap het. Ik ga het nog even verder uitzoeken!
Bedankt!
Graag gedaan! Veel plezier en succes ermee 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic