Ana123937

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling

Hallo vodafone,
Ik heb na 2 jaar bij jullie ondanks mijn abbo stop gezet wegens verhuizing naar het buitenland. Elke maand gaat het geld er netjes vanaf , maar nu de laatste maand niet. Omdat de rekening trager is vanuit het buitenland weet ik niet zeker of het geld eraf is ookal staat er van wel. Als de rekening niet wordt betaald wat gebeurt er dan? Er stond dat het er de 3e af werd gehaald maar er is nu geen geld meer voor incassering. Wordt het er de volgende maand dan af gehaald of moet ik wat zien te regelen via Australie( wat erg lastig is) ? Ik ga er altijd vanuit dat de 3e ook echt de 3e betekend. Ik hoop voor een oplossing.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Normaliter staat er dat het rond de desbetreffende data eraf wordt gehaald. Ik raad je aan om of contact hierover op te nemen met de klantenservice via de telefoon of via de chat. Zij kunnen zien of de betaling binnen is. Tevens zou je kunnen kijken op je bankafschrift of app of het er ook daadwerkelijk van af is.

Als het de eerste keer niet lukt wordt er nog een keer op een andere datum geprobeerd om het geld er af te halen. Werkt het dan nog steeds niet dan krijg je een sms hierover binnen en een brief. Daarna wordt je geblokkeerd. Echter is het je eigen verantwoording om te zorgen dat op moment van afschrijven genoeg geld op jouw rekening staat. Mocht dit niet zo zijn kun je contact opnemen met de klantenservice om het bovenstaande te voorkomen. Je dient in dit geval het dus zelf te regelen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic