Dezesander

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone red plus

Help!
2 weken geleden van vodafone red super naar red plus gegaan ik heb internet in het buiteland nodig aangezien ik een bloemenwinkel heb ik word nu al 2 weken van het kastje naar de muur gestuurd dat ik moe wachten ik liep tegen de buiteland roaming blokkade aan die zou eraf worden gehaald maar tot nu pe nog niks betaal genoeg geld per maand dus verwacht ik dat t werkt n storing kan maar 2 weken is belachelijk gisteren werd me verteld dat t nog wel een maand kan duren ik heb hier geen abbonement voor omgezet wie o wie oplossing evt ander abbonemet voor internet in het buiteland mvg sander
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Dezesander, ik kan me voorstellen dat dat heel erg onhandig is. Ik kan in zo'n specifiek geval via het forum weinig voor je doen ben ik bang. Ik neem aan dat de normale opties als de blokkade uitzetten dmv een SMS met DATALIMIET UIT naar 5000 geprobeerd zijn en niet werken.

Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met mijn collega's via facebook of twitter. Met je klantgegevens erbij kan nagekeken worden wat precies de status van het onderzoek is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic