joey

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

help heb al een abbo?

nadat mijn nokia n97 mini kapot is gegaan aan waterschade wil ik een nieuwe, nu wil ik een blackberry telefoon aanschaffen en daar me abbo simkaart instoppen? 
 
in me abbonoment zit bel-sms-internet
 
nu is het probleem dat je een apparte internet box moet afsluiten per maand voor de blackberry...
maar ik heb al internet zitten in me abbonoment?
 
zo word het een beetje te duur per maand??
 
mijn vraag is dus: klopt het dat als je een abbo heb met bel sms internet extra moet betalen voor een blackberry als je wil internetten? en anders heb je onnodige kosten voor internet die al bij je abbo inzit per maand!
 
alvast bedankt.
3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Joey,

Welkom op het Forum!

Je hebt hier inderdaad een extra internet verbinding van blackberry bij nodig.
Je betaalt hier wel 10 euro voor maar, omdat jij al een internet bundel in je abo hebt zitten is de prijs lager en krijg je hoogstwaarschijnlijk 1gb aan data verbruik dan de standaard 250mb die de blackberry internet bundel geeft.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team

joey
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je snelle antwoord,
 
wat is de eventueele korting wat je krijgt? en je krijgt dus niet meer onbeperkt internet aangezien in dat wel in me abbonoment heb zitten!
 
mvg
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Joey,

Als jij nog een Fair Use Policy abonnement hebt heb je zowieso geen vast datalimiet. Ik was ervan uitgegaan dat jou abonnement van na 6 september 2010 is.

enige verschil voor jou is dat de aansluiting dan goedkoper is dan die voor mensen zonder die vaste internet verbinding.

Kortingen hebben wij geen id van. Deze kun je dan ook het beste met verkoop ( 0800-0560 ) afsluiten. Mochten er dan kortingen zijn heb je geluk.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic