Nicolevb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Simkaart

Goede avond,

Sinds vandaag overgestapt van KPN naar Vodafone.
Kreeg zojuist een sms dat mijn internet en MMS niet werkt. Dit moet ik gebruiksklaar maken.
Omdat ik nieuwe klant ben heb ik nog geen inlog.
Deze probeer ik aan te maken maar ik krijg de melding dat er iets mis gaat en als ik hem via de laptop opvraag dan komt de mail niet bij me binnen terwijl mijn mailadres gewoon klopt.
Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van jullie want nu kan ik er niets mee.

Mvg, Nicole
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nicolevb
Als eerst welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone en als klant op het netwerk van Vodafone.

Wat vervelend dat je nu bij je eerste ontmoeting problemen hebt met het aanmelden van je nieuwe Simkaart. Dit kunnen een aantal redenen hebben en ik hoop dat we er samen uit komen om deze op te lossen. Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy kan Ik als klant natuurlijk niet bij je gegevens. Je zal daar echt de klantenservice van Vodafone voor moeten hebben. Zorg dan dat je je Simkaartnummer bij de hand hebt, als je belt.

Je kan de klantenservicen bereiken (0800-0094 van ma t/m vrij van 08:00 - 20:00 uur en op zat van 08:00 t/m 18:00 uur. Probeer het straks om 08:00 uur gelijk en anders kan je ze beter even een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar kunnen ze gelijk uitzoeken wat er aan de hand is.

Een van deze kanalen moeten je kunnen helpen en kan je vandaag gebruik maken van je Vodafone abonnement. Laat je nog even weten of het is gelukt. Alvast bedankt en veel plezier!


Moderator edit: telefoonnummer aangepast en tijden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nicolevb
Als eerst welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone en als klant op het netwerk van Vodafone.

Wat vervelend dat je nu bij je eerste ontmoeting problemen hebt met het aanmelden van je nieuwe Simkaart. Dit kunnen een aantal redenen hebben en ik hoop dat we er samen uit komen om deze op te lossen. Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy kan Ik als klant natuurlijk niet bij je gegevens. Je zal daar echt de klantenservice van Vodafone voor moeten hebben. Zorg dan dat je je Simkaartnummer bij de hand hebt, als je belt.

Je kan de klantenservicen bereiken (0800-0094 van ma t/m vrij van 08:00 - 20:00 uur en op zat van 08:00 t/m 18:00 uur. Probeer het straks om 08:00 uur gelijk en anders kan je ze beter even een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar kunnen ze gelijk uitzoeken wat er aan de hand is.

Een van deze kanalen moeten je kunnen helpen en kan je vandaag gebruik maken van je Vodafone abonnement. Laat je nog even weten of het is gelukt. Alvast bedankt en veel plezier!


Moderator edit: telefoonnummer aangepast en tijden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Deze gegevens kan ik je ook geven Nicolevb
Wat voor een toestel heb je?

Je kunt ook via onze handleidingen pagina je toestel hiervoor instellen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bedankt voor het nummer aanpassen 🙂
Ik dacht overigens dat het ook zou werken om je telefoon even helemaal uit te zetten en dan weer aan.
Bij veel toestellen krijg je dan een SMS berichtje met de instellingen erin en de vraag of die ze mag installeren.

En anders de tip van mij of Steven volgen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Volgens mij wordt dez sms inderdaad ook standaard uitgestuurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic