Michelle.Melodi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Apple ID geblokkeerd?

Hoi,
ik had een vraagje, ik heb sinds kort een iPhone en nu kreeg ik vanavond een e-mail dat er ergens in het buitenland is ingelogt met mijn Apple id, ik had al een Apple id vanwege dat ik een ipot hebt en hb wel vaker een Apple melding gehad, er werd gezegt dat mijn id nu vergrendeld is, ik kan er zelf nog wel op, want kon gewoon een app downloaden. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Kan iemand mij helpen?

moderator *Topic verplaatst naar Apple en iOS
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Michelle.Melodie ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk is dit niet echt een Vodafone gerelateerde vraag maar dat wil nog niet zeggen dat ik je er niet mee wil proberen te helpen. Als je via Apple een twee-factor-authenticatie hebt, dan is er niet zoveel aan de hand. Je krijgt dan altijd een berichtje via je mobiel met een code om in te loggen, mensen kunnen dan nog niets, ook al hebben ze je wachtwoord.

Je zegt bericht te hebben gehad dat je ID nu is geblokkeerd. Het beste is dan om deze pagina door te lopen. Daar helpt Apple je mee om je account weer te activeren. In ieder geval succes en zorg, als je de twee-factor-authenticatie nog niet aan had, deze wel aan te zetten zodra je weer in je account kan. Het is zo belangrijk om deze aan te hebben want iedereen overkomt het wel eens dat die problemen krijgt met z'n account door hackers!

Succes, ik hoop dat het je zo lukt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Michelle.Melodie ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk is dit niet echt een Vodafone gerelateerde vraag maar dat wil nog niet zeggen dat ik je er niet mee wil proberen te helpen. Als je via Apple een twee-factor-authenticatie hebt, dan is er niet zoveel aan de hand. Je krijgt dan altijd een berichtje via je mobiel met een code om in te loggen, mensen kunnen dan nog niets, ook al hebben ze je wachtwoord.

Je zegt bericht te hebben gehad dat je ID nu is geblokkeerd. Het beste is dan om deze pagina door te lopen. Daar helpt Apple je mee om je account weer te activeren. In ieder geval succes en zorg, als je de twee-factor-authenticatie nog niet aan had, deze wel aan te zetten zodra je weer in je account kan. Het is zo belangrijk om deze aan te hebben want iedereen overkomt het wel eens dat die problemen krijgt met z'n account door hackers!

Succes, ik hoop dat het je zo lukt.
Michelle.Melodi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi,
thanks voor de reactie ☺️. Maar eigenlijk heb ik nog niet zo heel veel verstand van Apple haha en toen er stond dat mijn id geblokkeerd was heb ik gecheckt of ik nog apps kon downloaden en dat kon gewoon dus ik weet nu ook niet of die geblokkeerd is of niet of omdat me id miss nu voor andere geblokkeerd is. Sorry hoor voor al me vraagjes haha
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Nee joh, dat is toch helemaal niet gek.
Je mag altijd iets vragen en vragen zijn nooit stom of dom!

Dus mocht je weer iets hebben dan kan je het gerust vragen en soms heb je hier sneller antwoord. Alleen komen hier meer mensen met Vodafone vragen dan eigenlijk losse vragen over toestellen en dergelijken. Misschien wel instellingen maar over ID's gaat men meestal naar Apple zelf toe :). Maar nogmaals, je mag altijd vragen, of ik alles weet, dat is een tweede 😛

Fijne avond!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt Michelle.Melodie met de tips van Energieboy?
Mocht er inderdaad een ander bedrijf nodig zijn, dan moeten we je helaas doorverwijzen. Maar je bent altijd welkom om hier je vraag te stellen! Mochten we het antwoord weten of je ermee verder helpen, dan doen we dat graag 🙂
Michelle.Melodi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi, hi!
Ja ik heb voor de zekerheid om misverstanden te verkomen met het niet begrijpen enz Apple service gebeld en met hun gekeken omdat ik nog zo onervaren met Apple ben. Super bedankt voor de tips! Het bleek dat er een poging gedaan werd om mijn Apple id te hacken gelukkig hebben we het kunnen oplossen ook mede dankzij de tips van hier ☺️
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gelukkig dat is goed om te horen dat het opgelost is 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic