knarfje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Contacten Backup

Ik heb heb zonder problemen de app Vodafone Contacten Backup kunnen gebruiken op mijn iPhone 5.
Alleen sinds een aantal weken werkt het niet meer.
Nu start de app gewoon op en kan ik op de button 'maak nu een backup' drukken. Ik krijg dan de melding dat er verbinding wordt gemaakt. Zodra het statusbalkje 'vol' is stopt de applicatie en ga ik weer terug naar mijn iPhone scherm. Zowel op wifi als op 3G.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Guyke001 en @Marijnt,

Er is een nieuwe Vodafone Contacts update uitgebracht. De app zou nu weer goed met iOS8 moeten werken ;).

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is een nogal vreemd. Ik neem aan dat als je inlogt op de web-portal de back-up inderdaad niet gemaakt is?
lseegers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee klopt back up via de iPhone back up app geeft aan dat het niet is gelukt !
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heb je de contactenbackup app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
michielleendert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik al 3 jaar de Vodafone contacten backup. Ook door de jaren heen dat ik via mijn werk helaas over moest naar een andee provider. Nu mag ik zelf weer kiezen en kom ik weer terug......
Ik wil even mijn contacten omzetten maar nu staat er opeens 'alleen voor klanten' ..... echt niet okay, je kan niet zonder enige waarschuwing een back-up dienst waar ik op reken en waar al mijn contacten inzitten dicht zetten. Helemaal nu ik weer terugkom. Graag en oplossing!
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sinds installatie van IOS8 werkt de contacten backup bij mij niet meer, ook niet wanneer ik de app opnieuw installeer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Marijnt,

Bedankt voor je melding! Door veranderingen in iOS8 werkt onze Contacts app werkt op dit moment niet meer. Er wordt nu hard gewerkt om de Contacts app weer werkend te krijgen. Tot die tijd kun je een foutmelding zien dat je toestel niet ondersteund is.
Guyke001

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dat ook sinds de nieuwe opdate van apple afgelopen week.Ook de facebook app doet raar sinds die tijd.
Lekker handig zo. Kan ik daar iets aan veranderen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Guyke001 en @Marijnt,

Er is een nieuwe Vodafone Contacts update uitgebracht. De app zou nu weer goed met iOS8 moeten werken ;).
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het werkt inderdaad weer zoals het hoort, dank voor de update!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Goed om te horen, Marijnt!
timverhoeven93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag!

Vanochtend ben ik op een probleem gestuit. In het kort: Telefoon (iphone5) gestolen, nieuwe telefoon gekocht (iphone5s) en dus geen contacten meer. Nou probeer ik via de contacten backup app van vodafone mijn contacten terug te krijgen maar na het invullen van mijn telefoonnummer (stap 1 van 4) laadt het balkje tot de helft en geeft vervolgens keer op keer de melding: ''Foutmelding server, toepassing heeft geen verbinding met de server. Probeer opnieuw.'' Inmiddels heb ik het nu een keer of 50 geprobeerd en krijg steeds dezelfde foutmelding. Doe ik iets fout of ligt het aan de app? (m'n toestel draait op de nieuwste software)
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,


Tim Verhoeven
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels tot twee keer toe het volgende voorval gehad: ineens denkt de contacten backup app dat het een nieuw toestel betreft waardoor die automatisch alle contacten gaat terug zetten. Dit was in beide gevallen niet aan de orde waardoor ik ineens alle contacten dubbel in de telefoon heb staan. Enkele contacten staan er weer niet dubbel in wanneer ik dat nakijk in de Icloud. Kan in de app niet een mogelijkheid gebouwd worden dat dit gestopt wordt? Nu heb ik geen andere keuze, ook niet wanneer de app opnieuw opgestart wordt. Dan nog gaat die automatisch alles terugzetten. Dit kost mij een paar uur om alle dubbele contacten weer te verwijderen, want ik kan er niet op vertrouwen dat wanneer ik mijn telefoon leeg maak van alle contacten, dat ik dan alles uit de Vodafone Contacten Backup weer terug krijg.
Het zou wel zo handig zijn wanneer de app het niet als vermelding geeft, waarna dan gelijk het terugzetten van de backup start, maar dat je dat als vraag te zien krijgt die je ook met "nee" kan beantwoorden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic