johnz

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

*104# Bundelinformatie

Hallo,

Wanneer ik met *104# mijn bundelinformatie opvraag, krijg ik bericht terug dat de bundelinformatie te lang is om weer te geven. Is dit bekend en wordt hier iets aan gedaan? Ik weet dat ik ook gewoon 1200 kan bellen, maar dat is toch minder handig.

John
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi johnz, afhankelijk van de aangesloten bundels, kan de informatie soms niet volledig worden weergegeven. Je krijgt dan inderdaad de melding dat het bericht te lang is. Je kunt dan 1200 bellen, maar je kunt de status ook gemakkelijk nakijken via de My Vodafone app of mobiele site http://m.vodafone.nl - daar vind je dezelfde informatie!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi johnz, afhankelijk van de aangesloten bundels, kan de informatie soms niet volledig worden weergegeven. Je krijgt dan inderdaad de melding dat het bericht te lang is. Je kunt dan 1200 bellen, maar je kunt de status ook gemakkelijk nakijken via de My Vodafone app of mobiele site http://m.vodafone.nl - daar vind je dezelfde informatie!
johnz
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Sido,

Met de app red ik me wel. Bedankt.

John
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic