Naomialjarafe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wijzigen abonnement

Hoii ik heb mijn abo laten wijzigen van Red naar Red Togheter , kreeg vandaag na 5x te hebben gebeld eindelijk een bevestingingsmail dat het abonnement is omgezet , alleen zie ik dit niet terug in de Vodafone app ! Heb mijn telefoon al meerdere malen uit/aan gedaan maar het blijft gewoon hetzelfde ! Is het zo dat het gelijk te zien is in de app of over een paar dagen pas en gaat de nieuwe abonnement ook gelijk in ??

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Naomialjarafe 
Wat leuk dat je je abonnement hebt laten omzetten. Wel jammer dat je daarvoor zo vaak hebt moeten bellen maar gelukkig is dit goed gekomen. Het kan wel even duren voor je deze in je My Vodafone ziet. Administratief ben je dan misschien wel over, maar het moet nog door allemaal systemen heen en langs een paar postduiven, en dan pas staat het goed in alle systemen van Vodafone.

Geef het nog even een dag of twee en mocht het dan nog niet goed zijn, laat het hier dan weten. Je kan ook online kijken op je My Vodafone (via je browser), misschien is het daar al wel aangepast en anders gewoon even wachten.

Veel plezier met je Vodafone Red Together abonnement.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Naomialjarafe

 

Is inmiddels het abonnement ook aangepast in My Vodafone? 

Naomialjarafe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Steven ,

Ik zie net dat het is aangepast in My Vodafone !

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super! Heel veel plezier met het Red Together abonnement. Mocht je het Red Together abonnement met meerdere nummers hebben, vergeet ze niet te koppelen via My Vodafone (website) @Naomialjarafe 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen @Naomialjarafe ? Of mag ik dit topic sluiten? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic