Rcpunt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement klopt niet!

Ik ben een maand geleden overgestapt naar vodafone met een bundel van onbeperkt bellen en sms en 2gb internet plus een aanbieding met 1gb internet extra. Ik moest een maand wachten voodat ik er gebruik van kon maken omdat ik het nummer van een ander provider overgezet moest worden. Nu is het probleem dat ik 2gb internet heb maar niet met een 1gig extra terwijl ik hem wel daarmee afgesloten heb.

Ik hoor graag van u.

Mvg, remco
4 Reacties 4
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste

hiervoor kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice zodat hun hier na kunnen kijken
hier op het forum kunnen ze helaas niet in het systeem van vodafone ivm je privacy ook worden er hier op het forum geen privacy gevoelige informatie gedeelt

grtz
patjuhw
Anonymous
Niet van toepassing
even nog een aanvulling op
Als de 1gb niet verschijnt in my Vodafone kun je contact opnemen zoals patjuhw al aangaf met de klantensetvice. Zij zien hem namelijk wel staan en kunnen ervoor zorgen dat deze ook verschijnt in my Vodafone.
Houd er wel rekening mee dat het afhankelijk is van wanneer het abonnement in gaat je het naar rato krijgt.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Rcpunt

Die extra bundels worden apart weergegeven. Ga in je My Vodafone account naar mijn abonnement > tegoed en verbruik details > aanvullende BloX en voordeelbundels. Daar zie je dan die extra GB staan.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic