SamDenizElif

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp

Goedenavond,
Voorheen had ik mijn whatsapp zo ingesteld dat op mijn vergrendelscherm niet was te zien wie mij een bericht hadden gestuurd. Vandaag laat mijn whatsapp dit opeens wel zien. Ik heb de instellingen weer terug gezet zoals ze altijd stonden, maar nu blijft hij automatisch terug gaan naar de instelling dat het wel zichtbaar is. Iemand hier een oplossing voor ?

Instellingen vanuit Samsung meldingen blijft elke keer teruggaan naar zichtbaar, en ik stel het zo in dat het niet zichtbaar is. Het probleem ligt dus aan mijn samsung s8 en niet aan whatsapp zelf.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je eens zou kunnen proberen is het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
maak ook hierbij eerst een back-up.

Ik heb in mijn eigen toestel gekeken s9+ maar hierin blijven mijn instellingen zo staan.

Het enige wat je nog kan doen is onder instellingen - meldingen - geavanceerd en dan whatsapp. Hiermee controleer je of het toestaan van aparte manier van meldingen weergeven op het scherm is toegestaan

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is apart
Heb je Whatsapp al eens verwijderd en opnieuw geinsgeïnstalleerd? Maak wel eerst in whatsapp een back up.

In het toestel als je op de beginpagina van boven naar beneden veegt. Komt er een scherm met instellingen en meldingen. Onderaan staat meldinginstellingen. Kun ke controleren hoe het daar staat?

SamDenizElif
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren inderdaad whatsapp verwijderd. Mijn instellingen bij whatsapp stsan goed en blijven ook staan. Echter mijn samsung instellingen onder meldingen niet. Zodra ik deze zet op niet tonen, mijn telefoon vergrendel en weer open zijn de instellingen automatisch terug gezet naar wel tonen.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je eens zou kunnen proberen is het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
maak ook hierbij eerst een back-up.

Ik heb in mijn eigen toestel gekeken s9+ maar hierin blijven mijn instellingen zo staan.

Het enige wat je nog kan doen is onder instellingen - meldingen - geavanceerd en dan whatsapp. Hiermee controleer je of het toestaan van aparte manier van meldingen weergeven op het scherm is toegestaan
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic